//

Ipodfix voor iPhone..?

Ipodfix voor iPhone..? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Uit verschillende posts heb ik begrepen dat wanneer je iphone geen bereik meer heeft na jailbraiken, zelfs als je de acivate vakje uit hebt geklikt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-08-08, 21:27
Babidjan Babidjan is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard Ipodfix voor iPhone..?

Uit verschillende posts heb ik begrepen dat wanneer je iphone geen bereik meer heeft na jailbraiken, zelfs als je de acivate vakje uit hebt geklikt, je de ipodfix moet uitvoeren of uitvinken..?
kan iemand mij vertellen wat dit ipodfix inhoudt en waar ik dit kan uitvoeren, is het gewoon een vakje in pwnage..? Ik heb het niet terug gezien in de expert mode.
Ondertussen zit nu met een iphone met geen bereik, zelfs als ik de pwnage weg haal en hem helemaal restore naar factory settings.
Mijn iPhone kan wel T-mobile vinden in settings, maar wilt geen verbinding mee maken. Het zegt ook dat activicatie niet voltooid kan worden, omdat ik geen bereik heb. Terwijl ik mijn iPhone al had geactiveerd voordat ik hem had gepwned.

Kan iemand mij hiermee helpen, ik zit nu met twee ipod touchs, waarvan een hele dure met mic,speakers en gps..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-08, 22:46
Babidjan Babidjan is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik zou het heeeeeel heeeeel heeeeeel erg op prijs stellen als iemand een reactie plaatst...
  #3  
Oud 15-08-08, 22:56
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

ipodfix zegt me niets, ik heb momenteel probs met mijn OSX vmware image, dus kan de pwnage tool op de mac niet opstarten

Download anders die van Michael en restore die.
Voor de 3G van t-mobile hoef je geen activatie uit te voeren aangezien je dit al gedaan hebt

Hier is ie te downloaden
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html
  #4  
Oud 15-08-08, 23:10
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

bij mij ging ineens alles goed nadat ik bij instellingen de 3G functie uitgezet heb.
Veel succes
  #5  
Oud 15-08-08, 23:45
Babidjan Babidjan is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

heel erg bedankt voor de reacties, maar ik heb het gevoel dat er niets mankeerd aan mijn eigen fw die ik heb gepwnd, ik alles gewoon volgens de regels gedaan en hij werkt ook..(dus fw zonder activicatie). Toch wilt mijn iphone maar geen bereik krijgen.
Zelfs als ik gewoon terug ga naar factory settings, dus geen pwnage meer, maar de orginele apple fw 2.0.1 heb ik geen bereik. Ik heb ook mijn 3g uitgezet, maar nog steeds nix.
Mijn iphone geeft dus ook steeds aan dat het niet geactiveerd is omdat hij geen bereik heeft om dit af te ronden, terwijl ik mijn iphone al heb geactiveerd voordat ik hem had gepwned. Nu kan ik hem niet eens activeren op de orginele apple fw.
heel vaag allemaal, misschien is er wat fout gegaan met mijn abbo bij T-Mobile, maar dit lijkt me sterk omdat ik voordat ik hem had gepwned gewoon bereik had.
  #6  
Oud 15-08-08, 23:50
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Zit je simkaartje er goed in. Mijne had ook problemen, maar zat er waarschijnlijk niet helemaal goed in. Deze had ik wat kapot geknipt ivm stealth sim op mn 1g iphone..
Misschien bij jou ook het geval? even eruit halen, schoonmaken voorzichtig en terugplaatsen?
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #7  
Oud 16-08-08, 00:08
Babidjan Babidjan is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

marcocyn, denk niet dat het daaraanligt, heb niets met me sim gedaan, heb hem zelfs niet uit mijn iphone gehaald. Mijn signaal verdween pas toen ik had gepwned. nu krijg ik telkens het volgende bericht: Restricted Network Your selected cellular network is restricted. you can choose a different network in setings.

edit: cypher, firmware gedownload, maar nog steeds niets geen bereik.

Laatst gewijzigd door Babidjan; 16-08-08 om 00:54.
  #8  
Oud 16-08-08, 11:04
junero junero is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 184
Standaard

mischien is een hardware probleem antenne kapot ofzo
  #9  
Oud 16-08-08, 11:10
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

heb je toevallig nog iemand in de buurt die ook T-Mobile heeft?
Anders moet je zijn/haar simkaart eens proberen of die wel bereik krijgt op de iphone.

Als laatste optie zou je de officiële firmware kunnen restoren, en inderdaad terug gaan naar de winkel
  #10  
Oud 16-08-08, 12:30
toorn222 toorn222 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 31
Standaard

Is het je inmiddels gelukt Babidjan.... zo ja kan je de oplossing vermelden heeft een ieder er op het forum ook iets aan.
  #11  
Oud 16-08-08, 21:55
Babidjan Babidjan is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

nee nog steeds geen geluk. Heb tmobile ook gemailed maar nog niets gehoord. Ik denk dat er niets anders op zit dan hem terug te brengen
  #12  
Oud 20-08-08, 09:05
Babidjan Babidjan is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

hey mensen, bedankt voor jullie reacties, Ik ben inmiddels achter gekomen waar het probleem aan lag. Ik bij t-mobile nummerbehoud aan gevraagd. Blijkbaar was niet alles goed gegaan, waardoor ik mijn sim voorlopig niet meer kan gebruiken. Het rare is alleen dat ik voordat ik mijn iPhone gepwned had wel gewoon bereik had. Waarschijnlijk gewoon toevalig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.