Upgrade naar 2.0, hoe zit het met telefoongegevens discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wilde nu eindelijk mijn iPhone (oude versie) van 1.1.4 naar 2.0.x upgraden. Maar hoe zit dat met mijn bestanden, bijvoorbeeld telefoongegevens en me foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgrade naar 2.0, hoe zit het met telefoongegevens
Ik wilde nu eindelijk mijn iPhone (oude versie) van 1.1.4 naar 2.0.x upgraden. Maar hoe zit dat met mijn bestanden, bijvoorbeeld telefoongegevens en me foto's en notes, worden die verwijderd, wat gebeurd daat mee??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het is handig om eest een backup te maken
maar als je telefoon namen op de sim staat dan wordt dat niet verwijderd
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Hoe zit het met m'n tegoed ? | joranvdl | iTunes | 2 | 18-02-11 22:49 |
3g downgraden, hoe zit het met de apps? | fedor07 | iPhone Apps | 2 | 10-11-10 00:09 |
Hoe zit het nu met de koppelverkoop? | parathion | Orange | 9 | 24-09-09 02:49 |
iPhone: Hoe zit het nou met 3g en 3.1 ? | Itvmichel | Jailbreak | 18 | 17-09-09 10:12 |
iPhone 1e gen.: Hoe zit het met Mobistar unlock? | timbeullens | Unlock | 5 | 06-08-09 09:49 |
|
|