iphone geen bereik meer na quickpawn discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb vanmiddag mijn iphone geupdate naar 2.0.2 het is gelukt, hij is unlocked en cydia en installer staan er in, maar ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone geen bereik meer na quickpawn
hallo ik heb vanmiddag mijn iphone geupdate naar 2.0.2 het is gelukt, hij is unlocked en cydia en installer staan er in, maar ik heb dus geen bereik en kan ook geen verbindingen vinden bij Wi-Fi... weet iemand wat ik hiermee moet doen??
bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mischien even resetten home button en lock knopje ingedrukt houden en dan normaal opstarten (ik weet niet of dit werkt)
succes
|
|||
|
|||
het Wi-Fi is nu gelukt maar ik heb geen bereik...
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook mijn telefoon is geupdate naar 2.0.2. en nu heb ik dus helemaal geen bereik meer... Heeeelpp.. Ik word letterlijk gek van die telefoon, leuk speelgoed maar ik ben denk ik een behoorlijke leek..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
daarna moet ie het weer gaan doen!
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook, en met bootneutr 2.0 is het nog niet opgelost.
Ik heb kaartjes van orange t-mobile en kpn geprobeerd alle drie deed niets. Bootloader op 3.9 en 4.6 geprobeerd, neuter aan fakeblank uit e unlock aan. Zeg het maar ik heb geen idee meer nu.... EDIT : Dit is raar. ik heb hier twee iphone allebei eerste versie. 1 met 1.1.4 en 1 met nu 2.0.1 maar de rede waarom ik dacht dat die 2.0.1 niet unlocked was is nu opgelost. het bereik is (K)walitatief (U)itermate (T)reurig.... Waar zit dat probleem ? ligt dit dan aan de baseband ? Gr Pim Laatst gewijzigd door pimmers; 25-08-08 om 15:18. Reden: opmerkelijk iets opgemerkt ;) |
|
|||
|
|||
mij is het nu gelukt dmv boorneuter je moet instellen op 4.6 en neuter aan fake blank uit en unlock aan alles doet het weer
|
|
|||
|
|||
'daarom had ik mijn bericht ook al ge-edit hij doet het dus wel, maar bereik binnen is weg en buiten 2 streep zowel voor 3 providers, en met me eigen iphone versie 1.1.4 heb ik overal vol bereik. ligt dit dan aan de nieuwste firmware of aan baseband 04.05.04_G ???
|
|
|||
|
|||
ik zou het niet weten nu ik baseband 4.6 hebt lijkt het bereik veel beter misgien heeft het te maken met dat ik fw 2.0.2 heb? Ik weet niet ik denk ook dat het niet veel uitmaakt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen bereik meer | Bien85 | Overige providers Nederland | 2 | 06-01-12 15:57 |
Iphone 4 - Na herstellen firmware geen bereik meer | synopsis | iPhone algemeen | 11 | 10-03-11 16:51 |
iPhone: iphone 3g (geen bereik meer na jailbreak+yellowsnow) | r2get | Jailbreak | 2 | 15-05-09 13:27 |
HELP! Mijn iphone heeft geen bereik meer ! | barkmeijer | Archief | 2 | 28-10-08 19:26 |
Totaal geen bereik meer met Iphone icm Vodafone | Titan1980 | Vodafone | 6 | 15-04-08 14:57 |
|
|