//

heb cydia wil installer.app

heb cydia wil installer.app discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net firmware 2.0 geinstalleerd met de standaard firmware van iphoneclub. Hierbij is cydia geïnstaleerd maar ik wil eigenlijk (ook) installer.app 4. Kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-08, 20:31
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard heb cydia wil installer.app

Hallo,
Ik heb net firmware 2.0 geinstalleerd met de standaard firmware van iphoneclub. Hierbij is cydia geïnstaleerd maar ik wil eigenlijk (ook) installer.app 4. Kan ik deze downloaden met cydia of hoe moet ik dat doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-08, 20:32
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

gewoon een nieuwe custom met cydia en installer en dan gelijk upgrade naar 2.0.2
  #3  
Oud 30-08-08, 20:36
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Of als je windows hebt:

WinSCP installeren en dan via SSH installer bij de map applications plakken.

Gebruikersnaam: Root
Wachtwoord: Alpine

En het IP kan je opzoeken bij het instellingenmenu, dan naar Wi-Fi, en dan op de ">" knop drukken. dan zie je waarschijnlijk iets als 192.168.1.*

Vragen?

Pm me!
__________________
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps.
  #4  
Oud 01-09-08, 08:40
Colburners Colburners is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 58
Standaard

Weet iemand waar je de installer.app kan downloaden en dan weet ik wel hoe ik hem erop moet zetten
  #5  
Oud 01-09-08, 08:58
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colburners Bekijk bericht
Weet iemand waar je de installer.app kan downloaden en dan weet ik wel hoe ik hem erop moet zetten
Als je de custom pakt van 2.0.2 of je maakt zelf een custom met 2.0.2 dan heb je installer en cydia erop staan.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #6  
Oud 01-09-08, 11:34
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Ik heb net PM gestuurd met de downloadlink van installer en de uitleg, maar wat Michael zegt blijft makkelijker!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na installeren app via Cydia wil Iphone restoren flipper Archief 1 15-02-10 16:21
Cydia, app.installer etc. installeren op simlockvrije 3G nathanjongkamp Archief 1 25-01-10 10:51
problemen met app instaleren via cydia en installer chrisje1986 Jailbreak apps en thema's 4 27-02-09 00:19
Cydia, het nieuwe alternatief voor Installer.app croiman Jailbreak apps en thema's 95 11-11-08 00:20
De zoveelste newb die installer.app op iPhone 3g wil installeren Saaaaab Archief 3 31-07-08 11:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.