Uitleg: [iPhone 3G] Jailbreak Quickpwn 2.1 (Windows versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Met deze Quickpwn loopt het dus als een fluitje van een cent...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Met deze Quickpwn loopt het dus als een fluitje van een cent
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik vind het geweldig dat dit nu alweer kan alleen vind ik zelf het de-installeren van Itunes 8 en dan een oude versie erop zetten ed een beetje teveel van het goede.
Wacht nog wel even op een "officiele" QuickPwn |
|
||||
|
||||
Het schijnt ook te werken met itunes 8, dus zonder de stappen van het herinstalleren enzo.
Mijn iphone werkt prima sinds vanmorgen. Batterij gaat ook langer mee merk ik nu al
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Dus zonder stap 1 en 2 uit dit schema?
Hmm..interessant...heb je daar bronnen van? Dat dat ook werkt? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe ik dat weet ? Tja ik lees erg veel op het moment (en ik was zelf apple mobile device support vergeten te deinstalleren ) |
|
|||
|
|||
Ach zo..het is dan ook zaterdag
Als er maandag nog geen nieuwe QuickPwn is dan ga ik dat denk ik wel proberen... Fijn dat je niks met Itunes hoeft te doen dan iig... |
|
|||
|
|||
ik heb alle stappen net uitgevoerd maar op het eind moet je hem rebooten
hoe doe je dit ik heb de search gebruikt en in de wiki gekeken maar kan het nergens vinden/................ |
|
|||
|
|||
rebooten is je telefoon uit en weer aan zetten
|
|
|||
|
|||
oh ik dacht dat het hetzelfde was als resetten dus dat heb ik gedaan (aan/uit knop en home buttom) tegelijk ingedrukt houden maar zie nogsteeds geen cydia en installer hem hem net ook aan en uit gezet maar ze staan er nog niet op.........
|
|
|||
|
|||
Heb je het schema van ArB precies gevolgd?
Heb het zelf nog niet geprobeerd en ben bang dat ik je niet echt heel goed kan helpen op het moment |
|
|||
|
|||
ja gewoon gedaan wat er op www.winpwn.com staat, alles is goed gegaan geen foutmeldingen oid
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik denk dat je de laatste stappen niet hebt gedaan ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post189232 |
|
|||
|
|||
BELANGRIJK......
sommigen moeten ook nog even deze file deleten com.apple.mobile.installation.plist voor dat installer & cydia tevoorschijnkomen. De file kan je hier vinden /private/var/mobile/Library/Caches/ |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan bevestigen dat dit helemaal lukt. Ik kan mijn .ipa's gewoon weer installeren. Het enige waar ik last van heb is een update error van de source modmyifone. Maar dit lijkt me niet veel werk om te fixxen. Verder werkt mijn 2.1 nu 100% gejailbreaked helemaal goed.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jaja ik heb dit bestand verwijderd en heb ze er nu allebei opstaan. bedankt voor de info!! ik had de handleiding gebruikt die op www.quickpwn.com staat in het forum geloof ik.... |
|
|||
|
|||
itunes
kan je na de jailbreak ook weer itunes 8 installeren?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de post. Het werkt perfect. Weet alleen iemand hoe je het bootlogo kunt vervangen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Uitleg: [iPhone 1.0] Jailbreak 2.1 (Quickpwn Windows versie)) | splatz | Unlock | 117 | 13-11-08 09:47 |
[3G] How-to Jailbreak with Quickpwn 2.1 (Windows versie) | batumulia | Archief | 8 | 01-10-08 00:14 |
|
|