krijg iphone niet gejailbreaked - quickpwn loopt vast discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, na verscheidende malen getracht te hebben mijn legale iphone 3G (t-mobile) te jailbreaken, kom ik hier toch maar om wat hulp vragen. het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
krijg iphone niet gejailbreaked - quickpwn loopt vast
Hallo mensen,
na verscheidende malen getracht te hebben mijn legale iphone 3G (t-mobile) te jailbreaken, kom ik hier toch maar om wat hulp vragen. het jailbreaken met quickpwn lukt mij namelijk steeds maar niet: iedere keer kom ik niet verder in het proces waar quickpwn op het scherm aangeeft: ''waiting for your iphone to connect in recovery mode''. naar mijn weten is de gebruikte firmware versie goed. ook staat .net framework netjes op mijn winxp machine en draaien er geen apple gerelateerde processen. ik heb ergens gelezen dat wanneer dit probleem voorkomt, dat je de iphone kunt unpluggen, dan de iphone resetten, itunes opstarten en vervolgens weer via quickpwn verder moet kunnen. dit bleek echter ook niet succesvol. iemand hier die misschien wat tips heeft? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb hem gisteren ook gejaibreaked en je moet zelf ook wat handelingen uitvoeren. Zoals de homeknop 5 seconden ingedrukt houden en daarna ook de powerknop etc...gewoon goed lezen wat er staat!!
|
|
|||
|
|||
begrijp het hele proces van het in dfu mode zetten etc wel hoor, heb me eigen goed ingelezen voor ik aan het jailbreaken ben begonnen (vind ik ook wel een vereiste voordat ik hier vragen ga stellen).
naar mijn weten kun je echter pas beginnen met de combinatie van knoppen indrukken teneinde de iphone in dfu mode te gooien, wanneer quickpwn hierom vraagt, dwz: wanneer hij dus de tweede stap heeft bereikt en dit ook aangeeft op het scherm. en daar zit juist het probleem: die 2e stap bereikt quickpwn niet... niettemin bdankt voor je reactie |
|
|||
|
|||
installeer quickpwn eens opnieuw maar dwnl van andere server ofzo ?
|
|
||||
|
||||
Je kunt je iPhone ook handmatig in DFU zetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Krijg mijn iPhone 3G fw 4.1 niet gejailbreaked? | Blauwoogje | Jailbreak | 2 | 17-11-10 21:38 |
iPhone: krijg mijn iphone 4 ios 4.0.1 niet gejailbreaked | bassment | Jailbreak | 1 | 21-08-10 19:40 |
iPhone 1e gen.: Quickpwn loopt vast | MacGarage | Unlock | 7 | 04-01-09 16:54 |
hij loopt vast en ik krijg hem niet op gestard | kees lam | Archief | 8 | 15-11-08 20:29 |
Krijg m'n Iphone 1.1.2 3B48b niet gejailbreaked | u2crow | Unlock [archief] | 8 | 31-12-07 14:24 |
|
|