iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/25651-3g-quickpwn-2-2-voor-fw-2-2-verzameltopic-windows.html)

mxcrosserkeuh 09-12-08 20:16

alles lukt maar op het einde als ik de home toets 5 sec moet inhouden dan komt er geen verandering in weet iemand goe dat zou komen

greetzzz

pien81 09-12-08 23:17

ik heb een jailbreak gedaan en heb nu geen bereik meer!!
weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

King1987 10-12-08 08:21

Beste Pien81

Graag verzoek ik je om even de zoekfunctie te gebruiken, dit onderwerp is al vele malen aanbod geweest ;), Bedankt!

Gekko 10-12-08 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mxcrosserkeuh (Bericht 229104)
alles lukt maar op het einde als ik de home toets 5 sec moet inhouden dan komt er geen verandering in weet iemand goe dat zou komen

greetzzz

Je moet bij de laatste keer ook je home button "opnieuw" indrukken.
Als je namelijk de eerste keer (samen met je power button) indrukt "registreert" hij hem niet dat je de home button ingedrukt houdt, omdat je die daarvoor al ingedrukt hebt.

Dus als je op het punt komt om je home button en je powerknop in te drukken doe je dit.
Als je dan je power button moet loslaten en je home knop ingedrukt moet houden moet je deze ook even een fractie van een seconde loslaten en direct weer indrukken (en ingedrukt houden) totdat hij akkoord geeft.

Dit probleem had ik ook en heb ik zoals bovenstaande manier opgelost.
Succes!

ugene 11-12-08 22:47

Super!! 1st mijn 3g naar 2.2 geupdate en daarna quickpwn toegepast en werkt inmiddles perfect!
Zal eens gaan kijken of de batterij net zo lang meegaat als met mijn 2g iPhone en eens de gps functie nu gaan uitproberen.

rikfrombelgium 12-12-08 09:02

ditto hier, 2min werk gehad met quickpwn, alle vertrouwde cydia app's staan er inmiddels weer op en maken de iphone toch net dat ietsje beter ( of beter gezegd, zoals hij zou moeten zijn )

rbanens 13-12-08 16:05

Na de upgrade naar 2.2 en jailbreaken wat is gelukt zie ik geen iconen meer van cydia apps. De programma's zijn er wel. Intelliscreen werkt bv gewoon. Wat doe ik fout. Ik had er verschillende in categories staan

gr Ralf

Destiny 13-12-08 17:02

Je geeft het antwoord al ;) Je had er verschillende in categorie staan. Na een upgrade zie je die apps niet meer.

rbanens 13-12-08 17:10

ok maar hoe krijg je dan terug. Zelfs na fabrieksinstelling terug zetten en opnieuw jail breaken krijg ik ze niet te zien. Ook categories opnieuw installeren werkt niet.

Ok is al gelukt met programma "Poof"

DaveD30 13-12-08 19:11

Ik heb een iphone van tmobile en wil hem jailbreaken. Ik heb quickpwn en custem firmware 2.2 omdat ik firmware 2.2 heb. Als ik quickpwn start en dan de custem firmware selecteer dan heeft ie een fout melding firmware string eror. Nu lees ik op dit forum dat mensen via quickpwn jailbreaken voordat je de firmware selecteer echter zie ik die optie niet. Wat doe ik verkeerd??

King1987 14-12-08 09:46

Je moet de quickpwn de orginele fw laten selecteren (browse drukken, of de fw in de map van quickpwn zetten) Dan werkt het wel. Niet de custom FW laten pwnen ;)

Ell88 16-12-08 10:43

Gister geprobeert mijn iphone 3g (nl, tmobile) 2.2 te jailbreaken. Alles ging perfect tot alles op mijn iphone ineens volledig in het engels verscheen.... Lichte paniek dus meteen de backup weer op mijn iphone gezet...

Klopt het dat een nederlandse iphone bij jailbreaken zich omzet naar engelstalig?! Zal misschien in de zoekfunctie staan maar kon het niet vinden...

King1987 16-12-08 10:59

Nee, in principe niet, ik heb er 1 uit belgie, en die gaat niet over op Engels. Maar je kan het altijd terug zetten mocht hij dat wel doen.

tinos 16-12-08 15:25

vandaag me iPhone opnieuw gejailbreakt ! alles bij mij in 1 keer gelukt en gewoon met windows vista. alles staat er weer in :) . super blij hiero! :D

bestbier 16-12-08 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pien81 (Bericht 229197)
ik heb een jailbreak gedaan en heb nu geen bereik meer!!
weet iemand hoe ik dat kan oplossen?


Dat heb ik dus ook. Ik heb vorig weekend een 3G bij Mobistar in Antwerpen gehaald, toen Quicpwn 2.2 gedraaid. Alle software doet het maar geen 3G bereik meer. :(



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 229235)
Graag verzoek ik je om even de zoekfunctie te gebruiken, dit onderwerp is al vele malen aanbod geweest ;), Bedankt!


Alsof het zoeken in de forums zo simpel is. :confused:


Trouwens, werkt Quickpwn 2.2 eigenlijk nog wel? Sinds de laatste OSX update (15 december) schijnt het jailbreaken veel moeilijker te zijn. Mac OS X 10.5.6 update breaks DFU Mode for iPhone? - The Unofficial Apple Weblog (TUAW)

King1987 16-12-08 22:08

Tip om je op weg te helpen: zet de orginele fw eens terug. Daarna overnieuw jailbreaken/custom fw gebuiken.
(al je iPhone gereboot neem ik aan......;))

bestbier 16-12-08 22:24

Verwijderd. Werkte niet.

iScorpio 16-12-08 22:25

Wil je dan nog graag je gegevens aanpassen :)

Liejanda 17-12-08 17:05

vraagje, ik heb een windows bak en een 2.2 3g iphone.. ik wil deze graag jailbreaken maar ik heb gelezen det het Dev team aanraad dit niet met quickpwn te doen als ik in de toekomst nog gebruik wil maken van softunlocks.

wat kan ik nu wél doen?

libia 17-12-08 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liejanda (Bericht 231940)
vraagje, ik heb een windows bak en een 2.2 3g iphone.. ik wil deze graag jailbreaken maar ik heb gelezen det het Dev team aanraad dit niet met quickpwn te doen als ik in de toekomst nog gebruik wil maken van softunlocks.

wat kan ik nu wél doen?

Nee, ze raden je aan om niet via itunes naar 2.2 te upgraden ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.