iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/25651-3g-quickpwn-2-2-voor-fw-2-2-verzameltopic-windows.html)

Liejanda 17-12-08 17:42

oh... maar mijn iPhone heb ik gekocht met 2.2 :P dus er was weinig wat ik daar aan kon doen :P... Maargoed betekent dat dat ik wel gewoon kan jailbreaken?

libia 17-12-08 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liejanda (Bericht 231959)
oh... maar mijn iPhone heb ik gekocht met 2.2 :P dus er was weinig wat ik daar aan kon doen :P... Maargoed betekent dat dat ik wel gewoon kan jailbreaken?

Jailbreaken kan gewoon ja, alleen unlocken moet je dan nog erg lang op wachten ;)

Liejanda 17-12-08 17:50

dan...? Als ik jailbreak ?

dat moet ik toch sowieso ;)

edit: GOLDEN RULE: If you have a 3G iPhone and want potential soft unlock in the near future do NOT use QuickPwn,

http://www.urlfan.com/local/unlock_i...121747673.html

chillum 18-12-08 21:50

ik heb een probleem, quickpwn 2.2 werkt niet. hij start niet op, ik krijg de error "quickpwn werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht". na wat googlen blijkt dat ik .net frameworks moet updaten, gedaan, nu versie 3.5. maar quickpwn werkt nog steeds niet. iemand tips, advies, oplossingen?

King1987 19-12-08 08:24

Je virus scanner uitzetten wil ook wel eens werken. Hoeft het voor jou niet te zijn, maar bij sommige mensen werkt dit!

chillum 19-12-08 09:06

ook al geprobeerd zonder succes...

Liejanda 19-12-08 09:14

Anybody? Is het nu wel of niet verstandig om met quickpwn te jailbraken als ik ooit nog wil softunlocken

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liejanda (Bericht 231963)
dan...? Als ik jailbreak ?

dat moet ik toch sowieso ;)

edit: GOLDEN RULE: If you have a 3G iPhone and want potential soft unlock in the near future do NOT use QuickPwn,

Analysis: Unlock iPhone FW 2.2 | Da ist er ! #7673 (://URLFAN)


King1987 19-12-08 09:26

Ik zie dat je al op 2.2 zit, dus heb je ook de nieuwe baseband al. Quickpwn word afgeraden omdat je dan zoizo de nieuwe baseband hebt. Met pwnage tool kan je namelijk kiezen voor het niet gebruiken van de nieuwe baseband. Jij kan rustig jailbreaken met quickpwn, je kan toch niet unlocken. (nog niet atthans)

Mocht je het niet vertrouwen, gebruik dan een custom FW

Liejanda 19-12-08 09:28

oké, maar stel dat er in de toekomst een softunlock uitkomt voor 02.28.00.... is dat dan voor mij nog wel mogelijk?

King1987 19-12-08 09:37

Baseband is Baseband, daar veranderd quickpwn echt niets aan. (volgens mijn, correct me if I'm wrong) Dus als er voor Baseband 2.28.00 een unlock komt maakt het niet uit hoe hij gejailbreakt is!

Liejanda 19-12-08 09:52

Super! bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord

Ronald078 19-12-08 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chillum (Bericht 232438)
ik heb een probleem, quickpwn 2.2 werkt niet. hij start niet op, ik krijg de error "quickpwn werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht". na wat googlen blijkt dat ik .net frameworks moet updaten, gedaan, nu versie 3.5. maar quickpwn werkt nog steeds niet. iemand tips, advies, oplossingen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chillum (Bericht 232560)
ook al geprobeerd zonder succes...


Je hebt Itunes al geinstalleerd? Zo nee eerst Itunes erop zetten.

chillum 19-12-08 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ronald078 (Bericht 232632)
Je hebt Itunes al geinstalleerd? Zo nee eerst Itunes erop zetten.

Jep, anders kan ik mijn iphone niet updaten hè..

NachtVos 19-12-08 22:46

Hallo iedereen,

Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een Apple Iphone 3G 16GB en daarmee ook meteen 1 van de ongelukkige met de nieuwste frameware 2.2. Maar omdat ik toch de orginele T-mobiel heb vind ik dat opzicht niet zo'n een probleem. Maar nu wil ik net als Liejanda wel graag gaan Jailbreaken maar ik heb nog wel een vraagje.

Kan ik na dat ik heb gejailbreaked nog wel gewoon met T-Mobiel bellen en al dat 3G gebeuren behouden?

Alvast bedankt voor de moeite

Groeten,

NachtVos

King1987 19-12-08 22:50

Welkom op het forum Nachtvos, zoals je begrijpt kan je gewoon blijven bellen met T-mobile anders hadden veel mensen toch echt een probleem. Het is voor jou ook totaal geen probleem om te jailbreaken omdat je een orginle iPhone hebt met abo. (jij hoeft geen simlock vrije iPhone inprincipe, dit kan je altijd door t-mobile laten doen)

Lees goed de wiki eens door, dan word het allemaal duidelijk!

Succes :D

NachtVos 19-12-08 22:56

Hey King1987,

Bedankt voor de super snelle reactie, dan ga ik het nu zo maar eens ff proberen dan hoop ik dat het me in een keer lukt met Quickpwn.

En ik wist geen eens dat er een wiki bestond zou het nu meteen eens ff doorlezen.

Greetz

NachtVos

NachtVos 20-12-08 02:27

Hey allen,

Het Jailbreaken is gelukt en nog wel in 1 keer. Maar het was mij zeker niet gelukt zonder deze website, dus hiervoor mijn dank.

Groeten,

NachtVos

rikfrombelgium 23-12-08 19:25

ok, heel vreemd. Ik heb een vriend willen helpen om zijn iphone 2.2 firmware te jailbreaken met quickpwn. Hoewel dit bij mij vanaf de eerste keer gelukt is ( witte 16 gig van belgië ) is het met die van mijn vriend ( identiek dezelfde iphone ) geen enkele keer gelukt, heb 3 keer geprobeerd. Hij bleef op het appeltje hangen en herstarten. Heb het moeten doen met een custom maar da's natuurlijk veel meer werk en duurt langer. Weet er mss iemand hoe dit kan komen?

King1987 23-12-08 19:26

Ook op dezelfde pc gedaan? Zelfde usb poort?

rikfrombelgium 23-12-08 20:09

mijn iphone ging vanzelf op mijn pc, heb het 2 maal op zijn pc gedaan, en dan eens op de mijne omdat ik dacht dat het mss aan z'n laptop lag ( heeft tijdje geen anti-virus gehad ) maar zelfde resultaat. Het is gelukt hoor uiteindelijk, maar ik zou graag weten wat er fout liep, wil niet opnieuw zo knoeien met de volgende firmware. snap je wel ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:35.