jailbreak op 3G iphone nu erg langzaam discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, Ik heb gister mijn iphone 3G een jailbreak gegeven en alleen cydia geinstalleerd en 1 NES game er opgezet... Als ik nu mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
jailbreak op 3G iphone nu erg langzaam
Goede middag,
Ik heb gister mijn iphone 3G een jailbreak gegeven en alleen cydia geinstalleerd en 1 NES game er opgezet... Als ik nu mijn sms open doet ie er 8 seconden over om te openen en ook 8 seconden om instellingen te openen en een seconde of 5 om mijn contacten te openen... (geklokte tijd) Herkent iemand dit..? Zo is het natuurlijk een beetje kl*te om mee te werken...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je al eens geprobeerd je iPhone een keer uit en weer aan te zetten? Mijn ervaring is dat je een gejailbreakte iPhone minimaal 1x per dag moet rebooten.
Als dat niet helpt, is er misschien iets mis gegaan met het installeren van een applicatie. |
|
||||
|
||||
Ja dat laatste is waar denk ik... ik heb al mijn gratis progr die ik gedownload heb er af geknikkerden nu is ie weer ok..!
Ik heb hem nog niet aan en uit gezet... maar zal dat vamaf nu wel gaan doen! Thanks..! |
|
||||
|
||||
Mooi dat het opgelost is! Graag gedaan!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na Jailbreak Iphone langzaam / traag geworden | prashant | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-05-11 10:53 |
Winscp erg langzaam? | xsence2003 | Jailbreak apps en thema's | 16 | 04-08-08 19:23 |
Toetsenbord erg langzaam bij typen van Mail. | iPhoneRobin | iPhone algemeen | 2 | 13-07-08 18:51 |
sms werkt erg langzaam | wimpertjo | iPhone algemeen | 14 | 01-06-08 13:04 |
SMS werkt erg langzaam! | wimpertjo | Archief | 1 | 19-04-08 10:19 |
|
|