0xe8000035 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) tijdje geleden heb ik hem gejailbreakt nu zit ik met probleem hij heef die fout 0xE8000035 ze zeiden in ander usb poort steken heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
0xe8000035
tijdje geleden heb ik hem gejailbreakt
nu zit ik met probleem hij heef die fout 0xE8000035 ze zeiden in ander usb poort steken heb ik gedaan maar enigste prbleem is hij blijft bij bootlogo zitten en trilt heel de tijd en val hij uit en herbegint hij terug en kan hem niet herstellen omdat toegangscode op zit en ik moet ze invoeren maar ik kan niet omdat bootlogo is en verder gaat hij niet Laatst gewijzigd door mete; 03-02-09 om 00:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet hem denk ik herstellen in itunes. eerst handmatig in recovery of dfu zetten. Hou rekening met de nieuwe baseband die in. Firmware 2.2.1 Zit ivm unlocken yellowsn0w of yessim etc.
Alles over recovery of dfu en yellowsn0w en jailbreak etc. Is allemaal in de wiki van de site te vinden even de zoekfunctie gebruiken en je komt er wel uit. |
|
|||
|
|||
eindelijk hij werkt weer
het is vandaag 1 van slecste dagen pf |
Labels |
0xe8000035, bootlogo, jailbreak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: foutmelding 0xE8000035 | gmlens | iTunes | 3 | 11-09-08 17:05 |
|
|