iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Gejailbreakde iPhone 3G 2.2.1 naar 2.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/30155-gejailbreakde-iphone-3g-2-2-1-naar-2-1-a.html)

Vsteegman 12-02-09 23:20

Gejailbreakde iPhone 3G 2.2.1 naar 2.1
 
Hoi ik ben van plan morgen mijn iphone terug te gaan brengen naar de T-Mobile shop aangezien ik haarscheurtjes heb, maar nu heb ik een gejailbreakde iphone die ik natuurlijk niet zo af kan leveren bij de T-Mobile shop.

Op het moment staat firmware 2.2.1 op mijn iphone met de baseband van 2.2. Kan ik deze downgraden naar 2.2? Dus vanaf custom 2.2.1 naar official 2.2 zodat ze niet zien dat hij gejailbreaked was?

Hoor het graag.

Victor

Gilliam 12-02-09 23:23

Herstel gewoon?

Herstel gewoon naar standard firmware?

Vsteegman 12-02-09 23:24

kan dat met een custom firmware gewoon naar 2.2 herstellen? Waar kan ik ff snel de 2.2 firmware update vinden?

Michael 12-02-09 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman (Bericht 256256)
kan dat met een custom firmware gewoon naar 2.2 herstellen? Waar kan ik ff snel de 2.2 firmware update vinden?

In de wiki

Vsteegman 12-02-09 23:29

Bedankt voor jullie antwoorden? Maar er gaat dus niets fout als ik vanaf Custom 2.2.1 naar 2.2 (origineel) herstel? Zeker via Shift-Restore?

Michael 12-02-09 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman (Bericht 256259)
Bedankt voor jullie antwoorden? Maar er gaat dus niets fout als ik vanaf Custom 2.2.1 naar 2.2 (origineel) herstel? Zeker via Shift-Restore?

Nee dat gaat niet fout en inderdaad shift herstel

Vsteegman 12-02-09 23:32

Oke maar ik heb geen origineel T-Mobile kaartje, denk je dat ze gaan zeuren bij de shop als er staat connect to itunes op het beeldscherm? En trouwens ik zie dat jij in Den Haag woont, ik was hem van plan daar in te wisselen. Weet jij waar ik dat het beste kan doen of heb jij geen problemen gehad met haarscheurtjes?

Michael 12-02-09 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman (Bericht 256261)
Oke maar ik heb geen origineel T-Mobile kaartje, denk je dat ze gaan zeuren bij de shop als er staat connect to itunes op het beeldscherm? En trouwens ik zie dat jij in Den Haag woont, ik was hem van plan daar in te wisselen. Weet jij waar ik dat het beste kan doen of heb jij geen problemen gehad met haarscheurtjes?

Je kan gewoon naar de tmob shop in den haag gaan en nee ik heb geen last van haarscheurtjes. Dat je geen sim hebt is geen probleem Je zegt gewoon dat je moet bellen en de sim in een ander toestel heb t gestopt. En ze zullen echt niet je iPhone aan een PC hangen omdat het om haarscheurtjes gaat.

Vsteegman 12-02-09 23:50

Bedankt voor je antwoorden. HEt is idd gelukt, staat weer 2.2 origineel op. Nu hopen dat ik een nieuwe iphone krijg xD:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:30.