Gejailbreakde iPhone 3G 2.2.1 naar 2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik ben van plan morgen mijn iphone terug te gaan brengen naar de T-Mobile shop aangezien ik haarscheurtjes heb, maar nu heb ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gejailbreakde iPhone 3G 2.2.1 naar 2.1
Hoi ik ben van plan morgen mijn iphone terug te gaan brengen naar de T-Mobile shop aangezien ik haarscheurtjes heb, maar nu heb ik een gejailbreakde iphone die ik natuurlijk niet zo af kan leveren bij de T-Mobile shop.
Op het moment staat firmware 2.2.1 op mijn iphone met de baseband van 2.2. Kan ik deze downgraden naar 2.2? Dus vanaf custom 2.2.1 naar official 2.2 zodat ze niet zien dat hij gejailbreaked was? Hoor het graag. Victor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstel gewoon?
Herstel gewoon naar standard firmware? Laatst gewijzigd door Michael; 13-02-09 om 00:29. Reden: Volgende keer edit knop gebruiken |
|
|||
|
|||
kan dat met een custom firmware gewoon naar 2.2 herstellen? Waar kan ik ff snel de 2.2 firmware update vinden?
|
|
||||
|
||||
In de wiki
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie antwoorden? Maar er gaat dus niets fout als ik vanaf Custom 2.2.1 naar 2.2 (origineel) herstel? Zeker via Shift-Restore?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke maar ik heb geen origineel T-Mobile kaartje, denk je dat ze gaan zeuren bij de shop als er staat connect to itunes op het beeldscherm? En trouwens ik zie dat jij in Den Haag woont, ik was hem van plan daar in te wisselen. Weet jij waar ik dat het beste kan doen of heb jij geen problemen gehad met haarscheurtjes?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoorden. HEt is idd gelukt, staat weer 2.2 origineel op. Nu hopen dat ik een nieuwe iphone krijg xD
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: gejailbreakde Ipod 2g van 3.0 naar 4.1? | blokzeil1 | Jailbreak | 1 | 05-12-10 21:28 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? | Tom11 | Jailbreak | 1 | 26-06-10 09:06 |
Gejailbreakde iPhone 1.1.2 herstellen. | Kersentaart | Unlock [archief] | 3 | 02-02-08 19:00 |
|
|