Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik heb mijn iPhone 4 juist uit zijn doosje gehaald en die staat op FW 4.0 te draaien, ik zou deze graag updaten, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan?
Hey
Ik heb mijn iPhone 4 juist uit zijn doosje gehaald en die staat op FW 4.0 te draaien, ik zou deze graag updaten, maar nog niet naar FW 4.0.2 maar naar FW 4.0.1 omdat hij daar nog te jailbreaken is. Hoe doe ik dit het beste? Mvg Jens Engels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan beter geen problemen zoeken en gewoon op firmware 4.0 bijven. Het verschil tussen firmware 4.0 en 4.0.1 is immers zeer miniem. Wil je dat niet, dan kan je door middel van shift+herstel herstellen naar firmware 4.0.1.
|
|
|||
|
|||
Wat zijn zoal de belangrijkste verschillen? worden er niet veel bugs opgelost voor iPhone 4 van FW 4.0 naar 4.0.1? en als ik shift + herstel naar firmware 4.0.1 doe, ga ik dan problemen krijgen (errors)? kan ik ook niet shift + update doen, en dan fw 4.0.1 selecteren?
Laatst gewijzigd door Jensengels; 17-08-10 om 17:37. |
|
||||
|
||||
Neen, enkel de streepjesweergave zou moeten verbeterd zijn (met de nadruk op zou ).
Pas je trouwens ook even je profiel aan nu je je iPhone 4 hebt? |
|
|||
|
|||
haja , dus eigenlijk alleen de streepjes weergave. maar niets met mijn bereik ofzo? en jailbreaken kan ik firmware 4.0 ook gemakkelijk via jailbreakme.com?
|
|
||||
|
||||
Inderdaad.
|
|
|||
|
|||
Als ik dan toch naar 4.0.1 zou willen gaan, en ik doe het dan via Shift + Herstel, of Shift + Update. Kan er dan iets mis gaan? of kan ik dan errors krijgen? en in verband met die speciale handtekening, moet ik die nu al bewaren, of hoe zit dat precies?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
4.0.2 is enkel en alleen een update voor bescherming tegen virussen en malware. |
Labels |
4.0.1, firmware, iphone 4, jailbreak, update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[HOE] Applicaties installeren van App Store zonder upgrade naar iOS4.2.x | Saidou | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-02-11 14:47 |
Windows: Hoe synchroniseer ik apps van iphone naar itunes zonder alles opnieuw te hoeven kopen | arnouthemel | iTunes | 5 | 16-09-10 19:59 |
iPhone 3G: Upgrade van FW 2.2.1 naar FW 3.0 zonder Itunes, HOE??? | dhobygoat | Unlock | 5 | 26-09-09 12:08 |
Hoe terug te gaan van 2.2 naar 2.1 ? Iphone 2G | ArB | iPhone algemeen | 50 | 23-01-09 11:59 |
|
|