Hoe synchroniseer ik apps van iphone naar itunes zonder alles opnieuw te hoeven kopen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb volgens mij een veelvoorkomend probleem, waar ik maar geen eenvoudige oplossing voor kan vinden. Vanaf de aankoop van mijn iphone heb ik het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe synchroniseer ik apps van iphone naar itunes zonder alles opnieuw te hoeven kopen
Ik heb volgens mij een veelvoorkomend probleem, waar ik maar geen eenvoudige oplossing voor kan vinden.
Vanaf de aankoop van mijn iphone heb ik het vinkje "apps synchroniseren" in iTunes uit staan. Inmiddels heb ik meer dan 100 apps op mijn iphone en velen daarvan betaald. Nu wil ik Navigon navigatiesoftware installeren op mijn iphone, maar deze heeft niet genoeg ruimte, dus wil ik het eerst op mijn PC installeren en dan syncen naar mijn iphone, maar iTunes meldt dat als ik nu ga synchroniseren al mijn bestaande apps op mijn iphone gewist worden..... Is hier een oplossing voor? Dit is toch ontzettend gebruikersonvriendelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Sluit iPhone aan op iTunes - In linker kolom staat dan je iPhone. Selecteer die en klik 'rechter muisknop'. - Er verschijnt dan een klein menuutje met daarin de optie 'Aankopen overzetten'. Kies dat en al het leed is geleden..
|
||||
|
||||
Het is trouwens ook zo dat je alle apps die je ooit gekocht hebt steeds gratis opnieuw kan downloaden en installeren uit de App Store. Je kan dus geen aankopen 'kwijtraken'.
|
|
||||
|
||||
Thx. Geweldige tip(s)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In beide gevallen kun je de app niet meer bij Apple downloaden. Als je de app al hebt kun je die wel blijven gebruiken. Een voorbeeld zijn de Wi-Fi scanners zoals eWi-Fi en Wi-Fitrak. Het lijkt trouwens ook te gelden voor de Ndrive navigatiesoftware. |
|
||||
|
||||
Tja, dat zijn dan ook de uitzonderingen
|
Labels |
apps, navigon, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4 kopen: hoe apps/muziek van 3gs daarop krijgen? | Nafets | iTunes | 3 | 26-09-10 11:38 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken | mikey1983 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-04-10 16:58 |
iPhone 3G: Upgrade van FW 2.2.1 naar FW 3.0 zonder Itunes, HOE??? | dhobygoat | Unlock | 5 | 26-09-09 12:08 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
|
|