gejailbreakde Ipod 2g van 3.0 naar 4.1? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hier mijn gejailbreakde ipodtouch 2g die op 3.0 draait en die wil ik updaten naar 4.2 Maar hoe zit dat met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gejailbreakde Ipod 2g van 3.0 naar 4.1?
Hallo,
Ik heb hier mijn gejailbreakde ipodtouch 2g die op 3.0 draait en die wil ik updaten naar 4.2 Maar hoe zit dat met de jailbreak? wat zijn de manieren? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
Scores van Zombies/Vampires/Rockstars/WorldWar overnemen van iPod naar iPhone | krijg064 | iPhone Apps | 2 | 10-05-10 23:46 |
van ipod naar iphone | adriederegt | Archief | 6 | 09-04-09 14:57 |
iPhone: Gejailbreakde iPhone 3G 2.2.1 naar 2.1 | Vsteegman | Jailbreak | 8 | 13-02-09 00:50 |
Gejailbreakde iPhone 1.1.2 herstellen. | Kersentaart | Unlock [archief] | 3 | 02-02-08 19:00 |
|
|