iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone kapot na jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/30637-iphone-kapot-na-jailbreak.html)

f12zero 24-02-09 15:52

iPhone kapot na jailbreak
 
Ik heb een iPhone 3G met Firmware 2.2.1
En die wilde ik dus jailbreaken met QuickPwn, En toen ik klaar was met Jailbreaken bleef mijn iPhone de hele tijd op het apple bootlogo, En ging niet meer aan
Ik kan nog steeds verbinden met iTunes maar dan geeft iTunes aan dat ik een wachtwoord moet intypen
Het lukt ook niet meer om mijn iPhone in DFU mode te zetten:confused:

X-Tince 24-02-09 16:39

Om wat voor wachtwoord vraagt Itunes? Is het niet je simpincode ofzo. Want als je wel in itunes komt, moet je hem anders ff herstellen met de originele firmware en het hele proces opnieuw proberen.

f12zero 24-02-09 16:42

iTunes zegt dat je dat wachtwoord moet invoeren op je iPhone om te verbinden, Maar sinds mijn iPhone alleen maar op het Apple Bootlogo blijft hangen:confused:

Marconier 24-02-09 16:43

Misschien moet je de iPhone resetten (home en powerknop lang ingedrukt houden) totdat hij weer opnieuw opstart.
Ik heb eenzelfde probleem gehad, ben toen met het toestel teruggegaan naar T-mobile en een week later had ik een nieuwe:D.

f12zero 24-02-09 16:46

Ik heb al geprobeerd om de iPhone te resetten of in DFU mode te krijgen maar dit heeft bijde nog niks geholpen
(Ik heb trouwens mijn iPhone niet bij T-Mobile aangeschaft, maar bij gsm.nl)

Marconier 24-02-09 16:49

ok, maar wat voor abonnement zit erbij? Voor zover ik weet heb je standaard 1 jaar garantie en daar valt softwarefailure ook onder. Dus in theorie zou je de telefoon gewoon terug kunnen sturen naar gsm.nl

f12zero 24-02-09 16:52

Er zit een abonnement bij van KPN, Maar ik gebruik zelf mijn Vodafone abonnement.
Als er ook geen andere oplossing is stuur ik mijn toestel ook gewoon terug naar Gsm.nl

f12zero 24-02-09 20:34

Maar omdat ik mijn iPhone heb gejailbreaked is mijn garantie dan nog wel geldig:confused:

Tijn1 24-02-09 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door f12zero (Bericht 260326)
Maar omdat ik mijn iPhone heb gejailbreaked is mijn garantie dan nog wel geldig:confused:

je garantie komt te vervallen als je software/hardware matige veranderingen aan brengt!
Gelukkig kan je het hele procces ongedaan maken door te herstellen in itunes zodat er geen sporen achterblijven.

Aangezien het niet echt wil lukken met jailbreaken en herstellen in itunes zou ik het eens op een andere comp proberen, door een jailbreak is het haast onmogelijk dat een iphone niet meer werkt!

Marconier 24-02-09 22:53

Ik heb mijn iPhone ook teruggestuurd omdat deze vastliep na een jailbreak. Ik kon die van mij dus ook niet herstellen (dus de jailbreak software was nog aanwezig) maar heb gewoon een nieuwe teruggestuurd gekregen.

Destiny 24-02-09 23:32

Je krijgt je iPhone altijd in DFU mode. Staat uitgelegd in de iphoneclub wiki.

Als je een officieel simlock vrij toestel hebt dan kun je gewoon restoren in iTunes.
Als je een iPhone hebt die gelockt is en je yellowsn0w of een extra sim kaartje gebruikt, dan zul je moeten restoren naar een custom 2.2.1.

f12zero 25-02-09 12:41

Het is mij nu gelukt om mijn iPhone weer te herstellen!:D

Rawish 26-02-09 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door f12zero (Bericht 260475)
Het is mij nu gelukt om mijn iPhone weer te herstellen!:D

Mag ik vragen hoe je dit gelukt is want ik zit nu met hetzelfde probleem :S.

Als ik hem aan de kabel zet krijg ik wel een melding dat mn PC een USB apperaat vind en na nog iets van 3 minuten gaat hij ook 2x trillen wat hij normaal doet bij het opstarten maar echt opstarten doet hij niet...

f12zero 26-02-09 19:38

Je moet je iPhone in DFU mode zetten, En dan herstellen. kijk maar in de iPhone Wiki https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html

Fasty 26-02-09 19:43

En niet meteen zeggen DFU gaat niet. Want dit moet gaan. Het lijkt er soms alleen op dat het niet lukt. Maar even opnieuw proberen dan. Gaat niet bestaat niet:D

Rawish 26-02-09 19:46

Bedankt!
En ik zal niet roepen dat DFU niet gaat hoor ;). Ik wou alleen dat er een andere manier was aangezien mijn home-knop amper meer reageert dus ik een half uur aan het proberen ben het ding in DFU te krijgen (nadat ik net een half uur heb geprobeert hem in DFU te krijgen voor een jailbreak).

Update DFU werkt idd! Bedankt voor de tips!
En nu maar weer door met jailbreaken :P.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:38.