iPhone kapot na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3G met Firmware 2.2.1 En die wilde ik dus jailbreaken met QuickPwn, En toen ik klaar was met Jailbreaken bleef mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kapot na jailbreak
Ik heb een iPhone 3G met Firmware 2.2.1
En die wilde ik dus jailbreaken met QuickPwn, En toen ik klaar was met Jailbreaken bleef mijn iPhone de hele tijd op het apple bootlogo, En ging niet meer aan Ik kan nog steeds verbinden met iTunes maar dan geeft iTunes aan dat ik een wachtwoord moet intypen Het lukt ook niet meer om mijn iPhone in DFU mode te zetten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om wat voor wachtwoord vraagt Itunes? Is het niet je simpincode ofzo. Want als je wel in itunes komt, moet je hem anders ff herstellen met de originele firmware en het hele proces opnieuw proberen.
|
|
|||
|
|||
iTunes zegt dat je dat wachtwoord moet invoeren op je iPhone om te verbinden, Maar sinds mijn iPhone alleen maar op het Apple Bootlogo blijft hangen
|
|
|||
|
|||
Misschien moet je de iPhone resetten (home en powerknop lang ingedrukt houden) totdat hij weer opnieuw opstart.
Ik heb eenzelfde probleem gehad, ben toen met het toestel teruggegaan naar T-mobile en een week later had ik een nieuwe.
|
|||
|
|||
Ik heb al geprobeerd om de iPhone te resetten of in DFU mode te krijgen maar dit heeft bijde nog niks geholpen
(Ik heb trouwens mijn iPhone niet bij T-Mobile aangeschaft, maar bij gsm.nl) |
|
|||
|
|||
ok, maar wat voor abonnement zit erbij? Voor zover ik weet heb je standaard 1 jaar garantie en daar valt softwarefailure ook onder. Dus in theorie zou je de telefoon gewoon terug kunnen sturen naar gsm.nl
|
|
|||
|
|||
Er zit een abonnement bij van KPN, Maar ik gebruik zelf mijn Vodafone abonnement.
Als er ook geen andere oplossing is stuur ik mijn toestel ook gewoon terug naar Gsm.nl |
|
|||
|
|||
Maar omdat ik mijn iPhone heb gejailbreaked is mijn garantie dan nog wel geldig
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gelukkig kan je het hele procces ongedaan maken door te herstellen in itunes zodat er geen sporen achterblijven. Aangezien het niet echt wil lukken met jailbreaken en herstellen in itunes zou ik het eens op een andere comp proberen, door een jailbreak is het haast onmogelijk dat een iphone niet meer werkt!
Laatst gewijzigd door Tijn1; 24-02-09 om 21:44. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone ook teruggestuurd omdat deze vastliep na een jailbreak. Ik kon die van mij dus ook niet herstellen (dus de jailbreak software was nog aanwezig) maar heb gewoon een nieuwe teruggestuurd gekregen.
|
|
||||
|
||||
Je krijgt je iPhone altijd in DFU mode. Staat uitgelegd in de iphoneclub wiki.
Als je een officieel simlock vrij toestel hebt dan kun je gewoon restoren in iTunes. Als je een iPhone hebt die gelockt is en je yellowsn0w of een extra sim kaartje gebruikt, dan zul je moeten restoren naar een custom 2.2.1.
|
|||
|
|||
Het is mij nu gelukt om mijn iPhone weer te herstellen!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik hem aan de kabel zet krijg ik wel een melding dat mn PC een USB apperaat vind en na nog iets van 3 minuten gaat hij ook 2x trillen wat hij normaal doet bij het opstarten maar echt opstarten doet hij niet...
|
|||
|
|||
Je moet je iPhone in DFU mode zetten, En dan herstellen. kijk maar in de iPhone Wiki https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html
|
|
||||
|
||||
En niet meteen zeggen DFU gaat niet. Want dit moet gaan. Het lijkt er soms alleen op dat het niet lukt. Maar even opnieuw proberen dan. Gaat niet bestaat niet
|
|
|||
|
|||
Bedankt!
En ik zal niet roepen dat DFU niet gaat hoor . Ik wou alleen dat er een andere manier was aangezien mijn home-knop amper meer reageert dus ik een half uur aan het proberen ben het ding in DFU te krijgen (nadat ik net een half uur heb geprobeert hem in DFU te krijgen voor een jailbreak). Update DFU werkt idd! Bedankt voor de tips! En nu maar weer door met jailbreaken . Laatst gewijzigd door King1987; 27-02-09 om 13:07. Reden: Edit knop gebruiken aub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kapot ... ? | smoef | iPhone algemeen | 20 | 20-11-12 18:50 |
kan geen jailbreak doen (power knop kapot) | RensIphone | Jailbreak | 1 | 27-10-10 14:41 |
iPhone: Koptelefoonaansluiting kapot, garantie, jailbreak, format? | thelorrr | Jailbreak | 10 | 04-05-10 12:16 |
iPhone: Aan/uit-knop kapot. Jailbreak zonder DFU mogelijk? | YoSu | Jailbreak | 11 | 17-11-08 02:59 |
iPhone 1e gen.: Iphone kapot | bvdb | Unlock | 8 | 16-10-08 01:26 |
|
|