iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [SMS] Back-up iPhone 3G (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/30715-sms-back-up-iphone-3g.html)

RioolDokter 03-06-09 21:18

Ja die jailbreak heb ik.... Maar wat kan alleen met Jailbreak?

PeterTe 03-06-09 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ALK (Bericht 291644)
@riooldokter:
iets met shift en rechtermuisknop op je iphone in iTunes, ff zoeken in het forum levert wel het antwoord op.

Heb een aander vraagje: ik heb met ********** en Cydia een paar progjes gedownload en heb dus een gejailbreakte iPhone. Nu wil ik binnenkort wel over naar OS3, maar wil eigenlijk proberen verder te gaan zonder Jailbreak, want m'n iPhone wordt supertraag en de batterij is zo snel leeg. Kan ik dan de (niet zo legaal) gedownde progjes nog gebruiken en zo ja, hoe doe ik dat dan?

thanks!:D

Alleen met jailbreak kan dat ;)

ALK 03-06-09 21:20

Dus een nieuwe jailbreak na installatie van OS3?

PeterTe 03-06-09 21:21

Ja inderdaad. weet iemand ook hoe je eerder post's op dit forum van jezelf zelf kunt verwijderen? :p

RioolDokter 03-06-09 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PeterTe (Bericht 291653)
Ja inderdaad. weet iemand ook hoe je eerder post's op dit forum van jezelf zelf kunt verwijderen? :p

Kunnen wij volgens mij niet. Moeten moderatoren (of hoger in rang..) doen.

PeterTe 03-06-09 21:26

Das een minpuntje!

PeterTe 03-06-09 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RioolDokter (Bericht 291635)
Hoe zet ik een back up (welke ik zo gemaakt heb: in Itunes, rechtermuis op mijn Iphone --> Reserve kopie.

Hoe zet ik deze terug, en / of waar vind ik deze eigenlijk?

Gaan automatisch terug als je bijvoorbeeld na het herstellen de back-up terug doet(krijg je optie voor)

RioolDokter 03-06-09 21:33

Ja maar er zijn volgens mij maar weinig fora waar je je eigen reactie kunt verwijderen..??

Overigens, waar zal die optie moeten komen te staan, als ik die back up terug wil zetten?

PeterTe 03-06-09 21:35

Als je gerestored bent komen er 2 opties back-up terug doen of als een nieuwe Iphone configureren als je back-up terug doet is het er weer.

Hammertime 17-06-09 20:37

SMS backup
 
Ik wil graag met een schone iPhone beginnen aan OS 3.0 Het enige wat ik graag wil bewaren zijn mijn sms berichten.

Ik heb al gevonden dat ik deze via SSH van m'n iPhone af kan halen (var/Mobile/Library/SMS/SMS.db). Maar waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of ik dit zelfde bestand terug kan plaatsen op een schone OS 3.0 installatie.

Het terugplaatsen zelf lijkt me geen probleem als de iPhone eenmaal gejailbreaked is. Maar kan ik mijn smsjes dan ook weer terug vinden in de sms/messages applicatie?

Edit: Ik kon toch niet wachten.. en bij mij is het niet mogelijk om de sms.db terug te plaatsen.. m'n iphone blijft maar rebooten. gelukkig had ik het origineel nog :)

lvanbree 19-02-11 19:56

Ik heb mijn telefoon geupdate naar de 4.2.1 echter ik sluit mijn telefoon nu voor het eerst weer aan op mijn eigen laptop waar ik de back up op het gemaakt maar ik krijg geen melding om alles weer terug te zetten. Wat kan ik nu doen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.