//

Wat is wijsheid

Wat is wijsheid discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb sinds kort de ifone gehaald bij T-Mobile heb alles gedaan wat ik moest doen met itunes heb firmware 2.2.1 geinstaleerd enz enz. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-04-09, 12:45
August August is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard Wat is wijsheid

Hallo

Ik heb sinds kort de ifone gehaald bij T-Mobile heb alles gedaan wat ik moest doen met itunes heb firmware 2.2.1 geinstaleerd enz enz.

Via maatje van mij kwam het gesprek van unlocken naar boven wat ik best intresant vond dus ben ik info gaan zoeken en kwam ook op deze website terecht.Ik zie veel onderwerpen van Jailbreak en Quickpwn en nog wat anderen unlock programaatjes, maar wat ik ook veel lees en hoor is dat het bij sommige erg fout gaat waardoor ifone niet meer goed fuctioneerd en dat willen wij dus niet

Dus mijn vraag is wat is wijsheid en wat is goed voor mij, ik heb de ifone 3G 8gig met firmware 2.2.1 zou het graag willen unlocken en simvrij maken ,maar als ik hieraan begin wat moet ik gebruiken, en moet dat dan elke keer bijgehouden worden ?

Mijn excuus als dit al is aan gekaart op het forum maar elk probleem is uniek ,als ik het toepas van jailbreak of wat dan ook wil ik het goed doen zonder schade.

Ik lees hier en daar dat het goed is gegaan en ook weer niet waardoor ik ga twijfelen.

Mvg August

Laatst gewijzigd door August; 23-04-09 om 13:28. Reden: Meer topic's gelezen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-09, 13:30
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

de vraag is waarom een unlock?
  #3  
Oud 23-04-09, 13:38
August August is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Onderandere, als ik goed het forum heb gelezen unlock je dingen zoals spelletjes en software, maar wat mij het meeste zorgen baat is dat waar ik ook lees op het forum ik steeds meer mensen tegen kom waar het goed fout is gegaan of dat zijn of haar ifone niet meer naar behoren werkt.
Nou snap ik dat de beslissing bij mij ligt of ik het wel of niet wil jailbreaken maar ben er voorzichtig mee en wil echt goeie info hebben hoe ik het op een veilig manier kan uitvoeren.
Welke stappen ik moet volgen......en is het mogelijk om alles weer terug te zetten als het fout gaat.
  #4  
Oud 23-04-09, 14:05
wesleyvosters wesleyvosters is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 60
Standaard

Volgens mij haal je jailbreak en unlock door elkaar. Als je gewoon met T-mobile blijft bellen heb je geen unlock nodig. Met een jailbreak heb je veel leuke extra's zoek maar eens op
Dit forum.
Gr
  #5  
Oud 23-04-09, 14:08
August August is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Hmm nee tis de bedoeling dat ik met Vodafone verder ga, dat gaf ik ook aan dat ik hem simlock vrij wou maken,
Dat van de extra's had ik ook al vernomen, gaat bij mij om de stappen die ik moet maken en.

Ik lees hoop topic's waar alles door elkaar zit kwa firmware enz waardoor ik een beetje in de war raakt wat nou de goeie is voor mij en de juiste stappen die ik moet maken.

Laatst gewijzigd door August; 23-04-09 om 14:12.
  #6  
Oud 23-04-09, 14:17
wesleyvosters wesleyvosters is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 60
Standaard

Simlock verwijderen is met firmware 2.2.1 alleen mogelijk als je nog op baseband 2.28 zit. Anders moet je een rebelsim gebruiken maar dat werkt niet top.
  #7  
Oud 23-04-09, 14:25
August August is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Simlock verwijderen is met firmware 2.2.1 alleen mogelijk als je nog op baseband 2.28
Oke we hebben een begin... hoe kom ik erachter welk baseband ik gebruik, en mocht ik de juiste hebben wat moet ik dan gebruiken ? dit kwa simlock vrij maken.

En welk is de juiste programma voor voor de firmware die ik heb 2.2.1 om die te unlocken ?

Alvast bedankt
  #8  
Oud 23-04-09, 14:33
wesleyvosters wesleyvosters is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 60
Standaard

Ga naar instellingen, algemeen, info dan onderaan kijken bij modefirmware. Maar aangezien dat je geupdate hebt denk ik dat je op 2.30.03 zit.
  #9  
Oud 23-04-09, 15:03
August August is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 5
Standaard

Dat klopt 2.30.03 ,dus daar kan ik dan beter van af blijven omdat je.... zegt rebelsim gebruiken maar dat werkt niet top.

En welk moet ik nou gebruiken voor jailbreak met mijn firmware ?

[3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) ?
  #10  
Oud 23-04-09, 15:11
wesleyvosters wesleyvosters is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 60
Standaard

Ja dat is de juiste. Gewoon de handleiding volgen. Vrij simpel. Ik heb trouwens nooit problemen gehad met de jailbreak. Succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Wat is nu wijsheid Baserati Jailbreak 1 05-01-11 22:19
iPhone: Wat is wijsheid : updaten of niet? mvveelen Jailbreak 5 17-05-10 02:46
Wat is nou wijsheid Bolink iPhone algemeen 27 31-03-10 14:07
Wat is wijsheid metalmini Unlock [archief] 6 16-04-08 15:06
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? Pietje123456 Archief 11 15-10-07 10:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.