GriP: niet-opdringerige notificaties voor de iPhone [jailbreak] discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Om een lang verhaal kort te houden: GriP is een nieuw ''COOL!'' notificatie systeem! Alle info kun je gewoon lezen op de Google pagina. Screenshots: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
GriP: niet-opdringerige notificaties voor de iPhone [jailbreak]
Om een lang verhaal kort te houden: GriP is een nieuw ''COOL!'' notificatie systeem!
Alle info kun je gewoon lezen op de Google pagina. Screenshots: Download vind je ook op de site. Mijn ervaring: Gebruik het sinds gisteren en het werkt echt top! Krijg netjes mail notificaties en kan dan ook scrollen door alle nieuwe mails in dat kleine popupje. Ook geeft hij netjes aan wanneer bijv. je memory (geheugen) erg laag is! Al met al, heel erg handig, hier gaan we vast meer van zien.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 01-05-09 om 14:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziet er mooi uit
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
GriP: niet-opdringerige notificaties voor de iPhone [jailbreak]
GriP is een nieuwe manier om notificaties op je iPhone te tonen: het zijn minder opdringerige waarschuwingen, die in een hoek van je iPhone-scherm verschijnen en vanzelf weer verdwijnen.
Lees verder over: GriP: niet-opdringerige notificaties voor de iPhone [jailbreak] |
|
||||
|
||||
Topics samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Ik kan hem niet vinden in cydia. Hoe kan je hem dan installeren?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en hoe kan je die installeren dan? heb hem inmiddels gedownload maar in welke map moet je m dan ssh'en en installeren?
|
|
||||
|
||||
Kijk eens naar de eerste link in de post van iMario. Daar staat alle info.
|
|
||||
|
||||
ja had ik ook al geprobeerd maar kreeg foutmelding: "dpkg: requested operation requires superuser privilege" in mobileTerminal. idee?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb het geïnstalleerd en werkt! Kom alleen niet een uninstall beschrijving tegen
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik kan geen connectie maken met WinSCP, krijg een netwerkfout-melding
kan het ook met IphoneBrowser?
|
|||
|
|||
Jongens het kan allemaal veel makkelijker:
Bij mij staat GriP wel in cydia onder de source van ‘Hackers.nl’: http://apt.hackers.nl/ Info: Grip - Growl for iPhoneOS Version: 0.1-11e Author: KennyTM~ Expanded Size: 352 kB Suc6 ermee! |
|
||||
|
||||
Die hebben het er vast gewoon ingezet...
|
|
||||
|
||||
is dit ook te gebruiken met FW 3.0?? want ik vond het wel handig
Laatst gewijzigd door Lucien1966; 07-07-09 om 19:36. |
|
|||
|
|||
Handige app..!!
Gebruik deze nu op 3.1.3. Gewoon te installen via Cydia. Klein probleempje: Als ik 1 nieuwe mail binnen krijg, geeft Grip aan dat ik 2 mails heb ontvangen. 2x dezelfde :S Iemand enig idee? |
Labels |
grip, mobile substrate, notificatie systeem, tweak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|