Youtube na jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net een beetje gezocht op het forum en op google, maar kan moeilijk een oplossing vinden voor mijn probleem. Heb gisteren mijn iphone gejailbreakt, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube na jailbreak
Heb net een beetje gezocht op het forum en op google, maar kan moeilijk een oplossing vinden voor mijn probleem. Heb gisteren mijn iphone gejailbreakt, maar sinds ik dit gedaan heb met Ziphone kan ik niet meer op youtube, krijg de melding 'cant connect to youtube' Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog fw 1.1.4 eropstaan, maar heb net gelezen dat deze wel te upgraden is, zal wel even zoeken op het forum hoe en wat, toch bedankt
|
|
||||
|
||||
Je moet de YouTube fix installeren. Maar je kunt beter naar 2.2.1 gaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|