iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

iMario 19-06-09 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor (Bericht 302810)
In DFU-mode?

Nee, hij stond automatisch in Recovery Mode nadat poging 1 was mislukt.

The Doctor 19-06-09 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pgorel (Bericht 302806)
hmm recovery duurde bij mij ook wel een tijd maar bleef niet hangen ik zag de balk wel gewoon lopen (zon klein streepje heen en weer gaan) Als we over windows praten ;)

Gewoon blijven wachten dus? Hoelang duurde dat bij jou?

-GJ- 19-06-09 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pgorel (Bericht 302801)
logome is nog wel een goeie want ik vind die verrekte annanas maar niks, hoe ze ooit op dat idee zijn gekomen... :P

maar goed aan de andere kant me iphone staat bijna altijd aan dus zie dat logo ook maar zelden :P

Ik heb LogoMe geprobeerd maar deze schijnt nog niet te werken op 3.0.
Hij bleef mooi hangen op het laadbalkje bij mij, heb 'em 10 minuten laten staan en er gebeurde niks.

pgorel 19-06-09 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rdeye (Bericht 302804)
@pgorel, komt de versie voor iPhones die buiten iTunes om geactiveerd moeten worden er ook nog aan zodadelijk?

yup filefactory deed ff moeilijk maar moest denk ik ff accountje aanmaken upload is bezig.... 55%

@off topic moet me nick wijzigen vind dat pgorel maar niks, Pascal of Paz is ook goed :P

thijsvh 19-06-09 23:30

hier ook een error 1604 bij restore mode en 1600 bij DFU mode

edit : restore met een niet custom FW 3.0 lijkt wel goed te gaan.

pgorel 19-06-09 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Doctor (Bericht 302817)
Gewoon blijven wachten dus? Hoelang duurde dat bij jou?

Ik zag het gewoon lopen en tegelijktijd zag ik op me iphone ook een balkje lopen met een apple logo erboven.

ff voor de duidelijkheid ik heb tmobile (gewoon legaal) met een gesimlocked iphone 16GB 3G

ny1985 19-06-09 23:32

Hij deed t bij mij in 1 keer, maar mn netwerk (Vodafone) deed t niet meer. Kon niet bellen en niet smsen.
Heb een geunlockte van fabriek-af.
Winterboard doet ook bijna niks, had zelf een custom firmware gemaakt,
Ik ga m maar weer restoren denk ik.

pumpeduse 19-06-09 23:33

Dus wel degelijk fout 1604 met rfu mode

maxzim 19-06-09 23:33

Ik zit op windows, maar kan ik dan deze custom firmware installeren en dan synchroniseren zodat ik mijn apps er weer op heb staan? en mijn contacten / smsjes?

iMario 19-06-09 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maxzim (Bericht 302840)
Ik zit op windows, maar kan ik dan deze custom firmware installeren en dan synchroniseren zodat ik mijn apps er weer op heb staan? en mijn contacten / smsjes?

Neem even de moeite om dit topic door te lezen.

jeff212 19-06-09 23:34

Bron blog Iphone Dev Team:

To everyone who is getting the "error: 1600" message:

This is caused by you incorrectly check or unchecking the option "Has this phone been pwned before?" option. If you just downloaded the .ipsw because you are waiting on quickpwn you have only 2 options:
1)keep downloading them until you find the correct one
2)wait for quickpwn and make the setting EXACTLY right for your device

If you are on a mac just simply create a new .IPSW using pwnagetool with the correct settings for your device

vemke90 19-06-09 23:35

iPhone blijft hangen in recovery mode, & in DFU krijg ik foutmelding 1600..
Super frustrerend

ButcherJF 19-06-09 23:36

Ik ben bang dat dit voor velen toch het topic wordt van de errors 1600 en 1604.... Hier ook al de hele avond aan het klooien op verschillende pc's en inmiddels met 3 verschillende versies van iTunes, maar ik krijg de custom er niet op. Alle combinaties geprobeerd in DFU en recovery, blijft misgaan.
Ik wacht maar op QuickPwn denk ik....

EDIT
Ik zie net de reactie van het DEV-team (dank @ jeff212), morgen maar eens een paar andere fw's proberen dan -als QuickPwn er nog niet is


3rdeye 19-06-09 23:37

In dit geval: Zou iemand misschien ook een versie met activatie, en met ''is this phone pwnded before'' niet aangevink kunnen uploaden voor ons windows gebruikers? :-)

The Doctor 19-06-09 23:38

Heel raar, iTunes blijft zeggen "iPhone op herstel voorbereiden" en op de iPhone blijft het iTunes logootje (Recovery) staan...

Edit: Na 10 minuten: Error 1604

pgorel 19-06-09 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vemke90 (Bericht 302845)
iPhone blijft hangen in recovery mode, & in DFU krijg ik foutmelding 1600..
Super frustrerend

draai je wel 8.2? en niet een beta versie van itunes? bij mij nergens last van verder. na de 1600 foutmelding

thijsvh 19-06-09 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeff212 (Bericht 302844)
Bron blog Iphone Dev Team:

To everyone who is getting the "error: 1600" message:

This is caused by you incorrectly check or unchecking the option "Has this phone been pwned before?" option. If you just downloaded the .ipsw because you are waiting on quickpwn you have only 2 options:
1)keep downloading them until you find the correct one
2)wait for quickpwn and make the setting EXACTLY right for your device

If you are on a mac just simply create a new .IPSW using pwnagetool with the correct settings for your device

Aha... Ik heb m wel Pwned before, maar kwam nu van een 3.0 op basis van de GM. Wellicht wordt ie dan herkend als niet Pwned before, en veroorzaakt dit de fouten. Hopelijk komt die Quickpwn snel, optie 1 kost te veel energie ;-)

pumpeduse 19-06-09 23:42

Ik ben terug de originele 3.0 aan het zetten ik geef het op en wacht gewoon op de quickpwn.
Lijkt mij het beste .

thijsvh 19-06-09 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rdeye (Bericht 302850)
In dit geval: Zou iemand misschien ook een versie met activatie, en met ''is this phone pwnded before'' niet aangevink kunnen uploaden voor ons windows gebruikers? :-)

lol, en volgens mij dan voor de T-Mobile gebruikers een versie zonder activatie, en met ''is this phone pwnded before'' niet aangevink

Time 19-06-09 23:42

Hey allen,

Enig idee wanneer 'Five Icon Dock' gaat werken onder OS 3.0? Ik heb het net geinstalleerd maar het werkt niet..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:20.