iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

Inyigo 19-06-09 21:58

met dat custom gedoe is dat ingewikkelder dan quickpwn en hoe moet ik dan een back-up maken van me contacten, liedjes etc

freedox 19-06-09 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 302553)
Vragen over deze foutmelding gelieve in de daarvoor aangewezen topics stellen (bijvoorbeeld deze)

dude het hoort toch bij dit onderwerp. je gaat toch niet dingen over een 3.0 firmware jailbreak in een oude topic vragen dan? die fouten kunnen een totaal andere reden hebben.

iMario 19-06-09 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Inyigo (Bericht 302562)
met dat custom gedoe is dat ingewikkelder dan quickpwn en hoe moet ik dan een back-up maken van me contacten, liedjes etc

Kan in iTunes. Alleen contacten worden niet onthouden, die kan je uit /var/mobile/Library/MobileAddressBook halen, dacht ik.

InnerRush 19-06-09 22:00

Hey allemaal! Gelukkig OSX naast Vista geinstalleerd op een PC :D
Mij is het geluk! Meerdere malen zelfs!
Wel een vraagje! Cydia is er nog niet helemaal klaar voor of wel?
Ik kan niets installeren of toevoegen. Geen install maar ReLoad. Iemand een verklaring?

freedox 19-06-09 22:00

heb je hem werkend?

Inyigo 19-06-09 22:02

mischien domme vraag maar waar staat /var/........ zoals al eerder gemeld ben een beginneling. Staat er ook ergens hoe het allemaal werkt met dat custom gedoe

stereopanda 19-06-09 22:02

iMario, hoe zit het nou met de 2G custom firmware's? komen deze ook nog tot onze beschikking?

pgorel 19-06-09 22:02

@needdave ja bij mij werkt het, hij heeft nu me backup terug gezet en is me apps aan het installeren. en ik heb ook tmobile gesimlocked.

@Inyigo even makkelijk enige wat je moet doen is de custom firmware downloaden. Backupje maken met itunes van je iphone. Ding in RFU of DFU (zie post 1) en shift + restore van custom firmware. en dan backupje terug zetten

en done :)

royster 19-06-09 22:03

Ik heb een T-Mobile locked iPhone, heb zojuist mijn eigen Custom ipsw firmware gemaakt en op mijn iPhone gezet. Tot zover leek alles te werken ...

.. Maar ik krijg sinds de jailbreak geen netwerk ontvangst meer met T-Mobile! Heb mijn simkaart er al uit gehaald en een aantal keer gereboot maar nog steeds geen ontvangst!

Iemand tips?

iMario 19-06-09 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda (Bericht 302582)
iMario, hoe zit het nou met de 2G custom firmware's? komen deze ook nog tot onze beschikking?

Kijk dan even in [iPhone 1.0] Jailbreak en Unlock. Daar is ook een topic aan de gang met Custom 3.0 Firmwares.

3rdeye 19-06-09 22:06

Het lijkt me echt stug dat het aan ons windows gebruikers ligt.. Ik had namelijk aan constant die 1600 error, en de oplossingen die in de wiki staan werken gewoonweg niet met deze FW. Ik kan ook wel gewoon updaten naar de originele, maar de custom versie word niet geaccepteerd door iTunes in windows..

InnerRush 19-06-09 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door royster (Bericht 302584)
Ik heb een T-Mobile locked iPhone, heb zojuist mijn eigen Custom ipsw firmware gemaakt en op mijn iPhone gezet. Tot zover leek alles te werken ...

.. Maar ik krijg sinds de jailbreak geen netwerk ontvangst meer met T-Mobile! Heb mijn simkaart er al uit gehaald en een aantal keer gereboot maar nog steeds geen ontvangst!

Iemand tips?

Waarschijnlijk vinkje aangelaten in PWnageTool --> Activering

InnerRush 19-06-09 22:08

Ik had dat laatst ook bij een vriend van mij! Tot dat ik gewoon op shift herstel drukte!
Alles werkte goed!
Dus nognaals, geen DFU mode Geen Restore Mode. Gewoon Iphone aan en dan shift of alt Restore! Werkt bij mij het altijd! Waarom? Geen idee, haha!

patje26 19-06-09 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 3rdeye (Bericht 302596)
Het lijkt me echt stug dat het aan ons windows gebruikers ligt.. Ik had namelijk aan constant die 1600 error, en de oplossingen die in de wiki staan werken gewoonweg niet met deze FW. Ik kan ook wel gewoon updaten naar de originele, maar de custom versie word niet geaccepteerd door iTunes in windows..

Same here!!!!!

-GJ- 19-06-09 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door royster (Bericht 302584)
Ik heb een T-Mobile locked iPhone, heb zojuist mijn eigen Custom ipsw firmware gemaakt en op mijn iPhone gezet. Tot zover leek alles te werken ...

.. Maar ik krijg sinds de jailbreak geen netwerk ontvangst meer met T-Mobile! Heb mijn simkaart er al uit gehaald en een aantal keer gereboot maar nog steeds geen ontvangst!

Iemand tips?

Heb je bij het maken van je ipsw wel aangeklikt dat je hem kan activeren via iTunes?

Chrisl 19-06-09 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 302568)
Kan in iTunes. Alleen contacten worden niet onthouden, die kan je uit /var/mobile/Library/MobileAddressBook halen, dacht ik.

Contacten worden niet onthouden????????

Neefdave 19-06-09 22:12

Daar heb je toch je reservekopie voor?!

Inyigo 19-06-09 22:13

Waar staan die /var/mobile/..... bestanden en hoe kan ik een backup maken?:P

breeuw 19-06-09 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patje26 (Bericht 302605)
Same here!!!!!

+1
Heb moeten restoren naar de originele 3.0 firmware omdat na 10 keer alle foutmeldingen gezien te hebben(1601 t/m 1604) de Iphone bleef hangen in recovery modus....
Ik denk dat er een nieuwe custom fw nodig is.

shapezzz 19-06-09 22:15

Heeft iemand een Custom zonder Ananas ?

Edit: al gevonden via de Expert-Mode kan je ze uitzetten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.