iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

dikkedonder 19-06-09 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dikkedonder (Bericht 302339)
hier ook 1600 en 1604.
bezig met restore naar originele firm en hierna ngmaals proberen.
( per ongeluk wel eerst geprobeerd direct via itunes zonder dfu, mss is dat wel de rede )

hou jullie op de hoogte


De originele doet het wel, dus ligt niet aan de PC of iets dergelijks.
Nu even direct via DFU proberen.

-GJ- 19-06-09 21:09

Ik moet alleen mijn iPhone nog weer omruilen voor een andere ivm 3 dode pixels. Is het mogelijk om de jailbreak weer ongedaan te maken, zonder sporen achter te laten?

iCulture 19-06-09 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302357)
Ik moet alleen mijn iPhone nog weer omruilen voor een andere ivm 3 dode pixels. Is het mogelijk om de jailbreak weer ongedaan te maken, zonder sporen achter te laten?

Gewoon een herstel met originele firmware.

iksander 19-06-09 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jasperdehoog (Bericht 302350)
Succesvolle Jaibreak! iPhone 3G T-Mobile

Hoe en heb je een link naar je ispw?

Perdut 19-06-09 21:12

hmmm... iMario, ietsje meer uitleg aub.

Cydia en Icy zie ik erop staan, BB update ken ik niet. Het pineapple logo komt er wel op bij het opstarten.
Indien geïnteresseerd, laat het me weten en ik wil hem eventueel wel ergens naartoe uploaden en eventjes laten staan.

iMario 19-06-09 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perdut (Bericht 302376)
hmmm... iMario, ietsje meer uitleg aub.

Cydia en Icy zie ik erop staan, BB update ken ik niet. Het pineapple logo komt er wel op bij het opstarten.
Indien geïnteresseerd, laat het me weten en ik wil hem eventueel wel ergens naartoe uploaden en eventjes laten staan.

Zag iemand eerder zeggen dat er een ''Enable Baseband Update'' optie in PwnageTool zit, deze wil ik dus niet hebben.

Icy niet (Cydia wel) en aangepaste boot logo's (ananas) mag je ook wel weglaten, volgens mij is dit ook eenmalig dat je ze ziet als je ze niet aangevinkt hebt.

Perdut 19-06-09 21:18

iMario,

Ik heb die keuzes niet kunnen aanvinken omdat ik waarschijnlijk voor de "simple" gegaan ben. Aangezien het m'n eerste keer was en ik niet wilde knoeien, heb ik niet geprobeerd om de "expert" versie te creeëren.

iMario 19-06-09 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg (Bericht 302393)
Hallo,
Ben net thuis van mijn werk en wat zie ik. Druk op forum, jailbreak voor OS3.0. Heb een simvrije Belgische iphone. Kan ik dus zonder problemen Pwnagetool gebruiken ?? Werk wel met een Windows pc.

Ja, geen probleem. De juiste firmware staat al voor je klaar in post #1.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Perdut (Bericht 302394)
iMario,

Ik heb die keuzes niet kunnen aanvinken omdat ik waarschijnlijk voor de "simple" gegaan ben. Aangezien het m'n eerste keer was en ik niet wilde knoeien, heb ik niet geprobeerd om de "expert" versie te creeëren.

Is wel goed, die zet ik er dan wel op...

danieldereus 19-06-09 21:19

Uploaden voor (official nog 1 uur, original, cydia bb disabled) (unofficial 2 uur bb disabled, original, cydia) (btw als je bb update aanvinkt stelt dat pwnagetool instaat om de baseband update van apple tegen te gaan, beetje verwarend)

cre4zn 19-06-09 21:23

ik ben echt in de war

ik heb een iphone 3g die gelocked is . ik heb nu de fimeware 3.0. en merkt met windows platform

ik wil hem unlocken. moet ik nu wachten of wat?

want ik zie dat je al dingen kunt downloaden

sandersoft 19-06-09 21:23

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Gevonden op een andere site. staat bij dat hij nog niet geactiveerd is.(zou moeten werken voor O.A T-MOBILE klanten. Deze firmware is voor de 3G

Olivier11 19-06-09 21:24

Ik heb een legale iPhone 3G T-Mobile simlock hier uit Nederland met 3.0 GM. Met welke custom firmware kan ik hem nu herstellen voor een jailbreak?

mrklippel 19-06-09 21:24

iPhone 3G met later verwijderde simlock
 
[h2]iPhone 3G met later verwijderde simlock[/h2]
Gebruik PwnageTool op dit moment niet. Wacht op ultrasn0w



ik d8 het niet... er zal wel bedoelt worden :

iPhone 3G met later verwijderde simlock via Yellowsn0w


Gebruik PwnageTool op dit moment niet. Wacht op ultrasn0w

want een door t-Mobile verwijderde simlock levert geen problemen dacht ik zo..

Timmeh_ 19-06-09 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cre4zn (Bericht 302414)
ik ben echt in de war

ik heb een iphone 3g die gelocked is . ik heb nu de fimeware 3.0. en merkt met windows platform

ik wil hem unlocken. moet ik nu wachten of wat?

want ik zie dat je al dingen kunt downloaden

Wachten totdat UltraSn0w beschikbaar is in Cydia.

iMario 19-06-09 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cre4zn (Bericht 302414)
ik ben echt in de war

ik heb een iphone 3g die gelocked is . ik heb nu de fimeware 3.0. en merkt met windows platform

ik wil hem unlocken. moet ik nu wachten of wat?

want ik zie dat je al dingen kunt downloaden

Kijk post #1.

freedox 19-06-09 21:25

Iemand met windows al succes?

pgorel 19-06-09 21:25

en ja wat ik dus wil weten is hoe ik die custom firmware op me phone krijg, want heb hem al binnen van megaupload. Maar zie nergens een mogelijkheid om hem te uploaden met itunes naar me phone

tuinbouwboy 19-06-09 21:26

Is de eerste custom firmware op pagina 1 (waarbij je zelf nog moet activeren) met of zonder ananas logootje?

macfreaker 19-06-09 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baas (Bericht 302429)
Ehm, ik kreeg na recovery mode een error 1600 en na DFU een 1604. Misschien iets verkeerd gedaan?
Heb een 3G uit Belgie.

Zoek eens in de wiki naar fouten en dan kan je zien wat te doen.

freedox 19-06-09 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 302434)
Zoek eens in de wiki naar fouten en dan kan je zien wat te doen.

er staat nergens een conclusie. doorverwijzen naar de zoekmachine is dus vrij doelloos!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.