iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

3rdeye 19-06-09 20:38

@ Yocko : Dus de volgende versie is ook de 3G, maar dan gemaakt voor een versie die niet geactiveerd kan worden met iTunes?

shao 19-06-09 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 302213)
Je hardware unlocksim heb je straks niet meer nodig. Door ultrasn0w kun je straks alles op de 3G unlocken tot en met firmware 3.0.

ik dacht dat ik dan alvast upgrade naar 3.0 en dan later met ultrasn0w installeren (als'ie er is). en dan zolang gebruik te maken van de hardware unlock...

musiqman 19-06-09 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door musiqman (Bericht 302191)
Goed om cydia terug te hebben zoals ze was heb ik apt en app backup nodig... deze zijn te vinden in de modmyi repo.. maar als ik deze link i.modmyi.com/ toevoeg dan pakt deze hem niet... iemand advies?

Niemand een tip?

musiqman 19-06-09 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riphone80 (Bericht 302228)
Ok ik log net in en heb wat doorgelezen...ik heb 2G en ga aan de slag wish me luck, ja ik ben net als de rest, ongeduldig...en ver*****n we het, dan fixen we het wel weer. Das zo leuk aan een iphone:D

Let erop.. je krijgt nu icy erbij en al je repo's zijn weg in cydia! dus zo makkelijk terug gaat niet meer...
Ben nu nog steeds aan het uitvissen hoe ik apt en app backup weer terug krijg..

-GJ- 19-06-09 20:41

Hier een volledig werkende .ipsw voor de iPhone 3G.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Googolplex 19-06-09 20:41

F*cked. Betekent dit dat ik zuur ben omdat ik 3.0 reeds heb geinstalleerd (en ik een JB en unlock wil)??

Surely don't hope so!!

kip 19-06-09 20:42

#2 Try a demonic value in the custom partition size before making the .ipsw :-) there is a gift from @stephenfry if you do this.

iemand al gepropeerd?

danieldereus 19-06-09 20:43

bij mij werkt het perfect. word niet geactiveerd door pwnagetool en enable baseband update is uitgezet. alleen cydia orignal logo's. ik kan uploaden als iemand het wil. het werkt perfect, ik zou alleen wel dfu gebruiken heb ik ook gedaan.
official only!

iksander 19-06-09 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302238)
Hier een volledig werkende .ipsw voor de iPhone 3G.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Dit is voor gelockte t mobile iphones trouwens?

i93Jeffrey 19-06-09 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Razor (Bericht 302224)
Als je error 1604 krijgt kun je restoren met de officiele firmware, iig dat heb ik gedaan.

Hij is nu bezig..

Maar als ik dan 3.0 Custom weer wil installeren dan krijg ik toch weer Fout 1604?

iMario 19-06-09 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Googolplex (Bericht 302241)
F*cked. Betekent dit dat ik zuur ben omdat ik 3.0 reeds heb geinstalleerd (en ik een JB en unlock wil)??

Surely don't hope so!!

Straks gewoon een custom firmware er op zetten.

mdiersma2 19-06-09 20:44

Ik ben nu aan het uitproberen of ik zonder baseband update met 3.0 yellowsn0w kan gebruiken... wel een interessant experiment... (je moet toch wat doen tot ultrasnow uit is)

iMario 19-06-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door danieldereus (Bericht 302244)
bij mij werkt het perfect. word niet geactiveerd door pwnagetool en enable baseband update is uitgezet. alleen cydia orignal logo's. ik kan uploaden als iemand het wil. het werkt perfect, ik zou alleen wel dfu gebruiken heb ik ook gedaan.

Custom firmware zonder activatie, met Cydia, staat al in post #1.

Nu nog een custom met activatie, zonder BB update en met Cydia er in graag. :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 (Bericht 302249)
Ik ben nu aan het uitproberen of ik zonder baseband update met 3.0 yellowsn0w kan gebruiken... wel een interessant experiment... (je moet toch wat doen tot ultrasnow uit is)

Gaat dacht ik niet lukken, maar je mag het proberen. Ik was iig ook van plan om gewoon met een custom firmware te gaan updaten. ;)

iCulture 19-06-09 20:48

Modbreak:
Mensen met een 1e generatie iPhone: stel je vraag in het juiste subforum. Dit is het subforum voor de iPhone 3G. Vragen over de 1e generatie iPhone worden hier meteen verwijderd voor het overzicht!


LucPaquay 19-06-09 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302221)
Ik heb precies hetzelfde.
Mijn toestel is wel geactiveerd, alleen ik heb geen signaal. Iemand een idee?

Ik denk dat je tijdens het maken van de custom firmware de vraag van het activeren onjuist beantwoord hebt. Ik ben nu een nieuwe aan het maken.

Laat het je zo weten.

yocko 19-06-09 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 302217)
Met Cydia? Of ook Icy?

met cydia en icy

Ptrjunk 19-06-09 20:48

ik heb deze hele topic door gelezen maar niet gevonden
ik heb baseband: 2.30.03
FW: 2.2.1

ik wil ermee kunne bellen (unlocken, dit is me nog niet gelukt in deze firmware door de baseband)
moet ik nu op de custom firmwire wachten? en dan ultrasn0w gebruiken voor hem te unlocken?
het enigste wat ik PERSEE wil is ermee bellen en ipod luisteren

deze antwoorden nog niet gekregen hoop nu wle te krijgen, bedankt.

freedox 19-06-09 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302238)
Hier een volledig werkende .ipsw voor de iPhone 3G.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

super flex. heb je hem zelf ook al erop staan? zo ja draait ie lekker?

theatman 19-06-09 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 302251)
Custom firmware zonder activatie, met Cydia, staat al in post #1.

Zou je nog even duidelijkheid kunnen verschaffen over "zonder activatie", om welke iPhones (3G) gaat het hier dan? Officiele van T-Mobile of onofficiele? :confused:

freedox 19-06-09 20:49

Alleen voor de tmobiles nu!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.