iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

3rdeye 19-06-09 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yocko (Bericht 302180)
ok. custom firmware nummer 1.

LET OP!!!

deze is voor legaal door t-mobile geunlockte telefoons, of iPhones uit Belgie of Italie of Hong Kong, die gewoon via itunes geactiveerd kunnen worden.

Ik heb hem werkend op mijn iphone gekregen via de DFU mode en en herstel...

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Ik ben nu een custom firmware aan het maken voor mensen die geen ge unlockte phone hebben....


Goed werk, ik wacht nog even op je versie 2 :)

Gilliam 19-06-09 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LucPaquay (Bericht 302190)
Ik heb inmiddels de jailbreak uitgevoerd, maar heb vreemd genoeg geen signaal meer. Het toestel is van T-Mobile en ik gebruik het ook met een T-mobile sim. HEt toestel wordt echter niet geactiveerd. Wordt trouwens wel op nederlands gezet.
Iemand een idee???

Even rebooten?

iMario 19-06-09 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yocko (Bericht 302180)
ok. custom firmware nummer 1.

LET OP!!!

deze is voor legaal door t-mobile geunlockte telefoons, of iPhones uit Belgie of Italie of Hong Kong, die gewoon via itunes geactiveerd kunnen worden.

Ik heb hem werkend op mijn iphone gekregen via de DFU mode en en herstel...

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Ik ben nu een custom firmware aan het maken voor mensen die geen ge unlockte phone hebben....

Kun je er even bij vermelden wat er verder in zit en voor welke iPhone het is?

Neefdave 19-06-09 20:29

Ik wacht ook op die versie 2 gezien ik een simlock T-mobile toestel heb.

Timmeh_ 19-06-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merkie (Bericht 302188)
Heeft er al iemand een custom firmware voor de 2G aangemaakt?

Hou de eerste post in de gaten, mocht die er zijn wordt die toegevoegd ;)

IceTiger 19-06-09 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 302151)
Bij een Custom Firmware kan je dingen weglaten, zoals custom logo's (ananas tijdens het opstarten ipv een appel) Met QuickPwn krijg je gewoon alles.

Dit is volgens mij niet geheel correct met Quickpwn kun je ook kiezen of je, je bootlogo wilt wijzigen (in een ananas ipv een appel) het enige verschil tussen Quickpwn en Pwnagetool is dat bij de laatste de baseband niet wordt geupdate. Dit is voor mensen met een gesimlockte telefoon. Ultrasnow kan de nieuwste baseband (4.28.xx) unlocken. Het maakt dus nu niet uit welke je gebruikt.

koenhak 19-06-09 20:29

Ik heb een iPhone 2G met v2.2 (5G77) en modemfirmware 04.05.04_G. Ooit met Ziphone unlocked an Jailbreak uitgevoerd. Kan ik op dit moment al gebruik maken van de jailbreak tool Pwnagetool, update naar Iphone OS 3.0, en lbijft mijn unlock dan bestaan? Of moet ik even geduld hebben en wachten op Ultrasn0w, om er zeker van te zijn dat ik mijn iPhone 2G kan jailbreaken en unlocken?

Dank voor jullie comments!

iMario 19-06-09 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koenhak (Bericht 302202)
Ik heb een iPhone 2G met v2.2 (5G77) en modemfirmware 04.05.04_G. Ooit met Ziphone unlocked an Jailbreak uitgevoerd. Kan ik op dit moment al gebruik maken van de jailbreak tool Pwnagetool, update naar Iphone OS 3.0, en lbijft mijn unlock dan bestaan? Of moet ik even geduld hebben en wachten op Ultrasn0w, om er zeker van te zijn dat ik mijn iPhone 2G kan jailbreaken en unlocken?

Dank voor jullie comments!

Gewoon een custom firmware er op zetten (als die online staat) met iTunes.

Timmeh_ 19-06-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IceTiger (Bericht 302200)
Dit is volgens mij niet geheel correct met Quickpwn kun je ook kiezen of je, je bootlogo wilt wijzigen (in een ananas ipv een appel) het enige verschil tussen Quickpwn en Pwnagetool is dat bij de laatste de baseband niet wordt geupdate. Dit is voor mensen met een gesimlockte telefoon. Ultrasnow kan de nieuwste baseband (4.28.xx) unlocken. Het maakt dus nu niet uit welke je gebruikt.

Ja klopt, het was ook een voorbeeld, eentje die niet tactisch was gekozen.. :p
Maar je kan er dan bijvoorbeeld ook voor zorgen dat Icy niet wordt geïnstalleerd ed.

Merkie 19-06-09 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 302199)
Hou de eerste post in de gaten, mocht die er zijn wordt die toegevoegd ;)

Handig :) .

shao 19-06-09 20:32

best wel verwarrend allemaal...ik heb 3g met fw 2.2 en met een hardware unlock kaartje. Nu begrijp ik dat met pwnage de baseband niet aanpast.

betekend dit dat als ik met de officiele fw 3.0 download en upgrade mbv pwnage, ik nog steeds met de hardware unlock kaartje kan gebruiken?

Mitch2 19-06-09 20:33

Kan iemand misschien ook eens wat overzicht bieden in de 2G post over pwnagetool?

iMario 19-06-09 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shao (Bericht 302211)
best wel verwarrend allemaal...ik heb 3g met fw 2.2 en met een hardware unlock kaartje. Nu begrijp ik dat met pwnage de baseband niet aanpast.

betekend dit dat als ik met de officiele fw 3.0 download en upgrade mbv pwnage, ik nog steeds met de hardware unlock kaartje kan gebruiken?

Je hardware unlocksim heb je straks niet meer nodig. Door ultrasn0w kun je straks alles op de 3G unlocken tot en met firmware 3.0.

yocko 19-06-09 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 302197)
Kun je er even bij vermelden wat er verder in zit en voor welke iPhone het is?

Ik heb hem standard in simple mode gemaakt met de Pwnage tool. het is voor de iPhone 3G en ik heb de standaard 3.0 firmware gebruikt en bij de vraag of de iphone via itunes geactiveerd kan worden ja geantwoord.

en bij mij werkt ie....

arw 19-06-09 20:34

gebruik ik gewoon de nieuwste firmware bundle die net uit is ?? die heb ik nu op mijn toestel staan ??

iMario 19-06-09 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yocko (Bericht 302214)
Ik heb hem standard in simple mode gemaakt met de Pwnage tool. het is voor de iPhone 3G en ik heb de standaard 3.0 firmware gebruikt en bij de vraag of de iphone via itunes geactiveerd kan worden ja geantwoord.

en bij mij werkt ie....

Met Cydia? Of ook Icy?

i93Jeffrey 19-06-09 20:36

Ik heb een iPhone 2G, en bij mij werkt het niet.
Ik krijg FOUT 1604. Nog meer mensen hier last van.
Toch maar wachten op QuickPWN.

-GJ- 19-06-09 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LucPaquay (Bericht 302190)
Ik heb inmiddels de jailbreak uitgevoerd, maar heb vreemd genoeg geen signaal meer. Het toestel is van T-Mobile en ik gebruik het ook met een T-mobile sim. HEt toestel wordt echter niet geactiveerd. Wordt trouwens wel op nederlands gezet.
Iemand een idee???

Ik heb precies hetzelfde.
Mijn toestel is wel geactiveerd, alleen ik heb geen signaal. Iemand een idee?

Dutch_Razor 19-06-09 20:37

Als je error 1604 krijgt kun je restoren met de officiele firmware, iig dat heb ik gedaan.

Hij is nu bezig..

AssyriskaFF 19-06-09 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CStefaan (Bericht 302223)
Voor een backup te maken praat iedereen over "/private/var/mobile"

Waar en hoe kan ik deze map vinden op mijn computer?

Die kun alleen met WinSCP vinden in je iPhone.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.