iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

iMario 19-06-09 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door musiqman (Bericht 302079)
Ik ben nu de custom ispw aan het inladen na het opstarten in recovery mode. Moet ik Quick PWn nog opstarten?

Nee, jailbreak krijg je er nu op.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bento (Bericht 302083)
Wat is nou precies het verschil tussen Pwnagetool en Quickpwn? Ik wil mijn 3G alleen jailbreaken, verder is deze simlock vrij.

Met PwnageTool kun je een custom firmware maken. Die custom firmware update je iPhone naar de nieuwste firmware, activeert, jailbreakt en unlocked, maar update je Baseband niet.

QuickPwn activeert, jailbreakt en unlocked, maar dit programma vereist eerst een originele Apple firmware in iTunes. Hierdoor wordt je Baseband altijd geupdate.

oetkaa 19-06-09 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bento (Bericht 302083)
Wat is nou precies het verschil tussen Pwnagetool en Quickpwn? Ik wil mijn 3G alleen jailbreaken, verder is deze simlock vrij.

Pwnagetool is voor mac, Quickpwn voor windows

-GJ- 19-06-09 20:04

Ik ben hem aan het uploaden, maar ik heb niet het allersnelste internet dus het kan even duren. Zoals het nu lijkt staat hij over ongeveer 40 minuten online.

trevisnl 19-06-09 20:04

volgensmij zit hier geen verschil in, behalve dan de naam en pwnagetool wordt alleen op mac gebruikt, quickpwn op mac en windows..
(weet het eigenlijk ook niet zo heel goed)

Mitch2 19-06-09 20:05

"Easter Egg #1 - Hold s + f + click the Pwnapple in "About PwnageTool" box." Iemand dit al gedaan?? wil het wel eens zien

apoZ 19-06-09 20:05

Ik ben nu m'n back-up aan het terugzetten...
Ik heb wel al kunnen bellen en had Cydia.

patje26 19-06-09 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302067)
Ik zou hem wel online willen zetten, als iemand mij vertelt welke hosting site ik zou moeten gebruiken. Rapidshare accepteert maar tot 200 MB en de .ipsw is (als het goed is) 234,1 MB.


Vraagje:
Als het ipsw-bestand via een mac is aangemaakt kunnen wij windows-gebruikers deze dan gewoon via Itunes installeren???

-GJ- 19-06-09 20:06

Het Jailbreaken is gelukt, alleen ik heb nu geen provider meer bovenin staan. Hij blijft maar staan op Zoeken... terwijl ik een iPhone van T-Mobile heb, incl. T-Mobile abbo. Moet ik hem misschien herstarten ofzo?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitch2 (Bericht 302092)
"Easter Egg #1 - Hold s + f + click the Pwnapple in "About PwnageTool" box." Iemand dit al gedaan?? wil het wel eens zien

Er gebeurt niks bij mij.

edit:

@patje26, als ik de rest van dit forum moet geloven wel ja :).

royster 19-06-09 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitch2 (Bericht 302092)
"Easter Egg #1 - Hold s + f + click the Pwnapple in "About PwnageTool" box." Iemand dit al gedaan?? wil het wel eens zien

Er valt niks te zien maar enkel te horen ;-)

francebramie 19-06-09 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -GJ- (Bericht 302096)
Het Jailbreaken is gelukt, alleen ik heb nu geen provider meer bovenin staan. Hij blijft maar staan op Zoeken... terwijl ik een iPhone van T-Mobile heb, incl. T-Mobile abbo. Moet ik hem misschien herstarten ofzo?

Probeer maar zou ik zeggen ;)

adhd1001 19-06-09 20:08

hoe maak je je eigen firmware met cydia dan met pwnage tool dan?

iMario 19-06-09 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patje26 (Bericht 302095)
Vraagje:
Als het ipsw-bestand via een mac is aangemaakt kunnen wij windows-gebruikers deze dan gewoon via Itunes installeren???

Ja, dan kunnen wij Windows gebruikers ook updaten.

arw 19-06-09 20:08

Hallo,

Ik heb een vraag ik heb een 3g 16 gb van t mobile nog nooit iets mee gedaan, althans hij is origineel. OS 3.0 staat er op kan ik deze jailbreaken ?? en wat kan ik er dan extra mee ??

trevisnl 19-06-09 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patje26 (Bericht 302095)
Vraagje:
Als het ipsw-bestand via een mac is aangemaakt kunnen wij windows-gebruikers deze dan gewoon via Itunes installeren???

Ja, deze kan je dan gewoon via windows itunes installeren, geen enkel probleem..


damm.. wie zal de eerste zijn:rolleyes:

iMario 19-06-09 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adhd1001 (Bericht 302102)
hoe maak je je eigen firmware met cydia dan met pwnage tool dan?

Je moet voor PwnageTool een Mac hebben. Gewoon even geduld hebben totdat de firmwares zijn geupload, dan kunnen Windows gebruikers ook updaten.

francebramie 19-06-09 20:09

je krijgt Cydia, daarmee kan je veel extra software instaleren die apple niet in de appstore toelaat.
Zoak anders op het forum, dan zal je veel extra info vinden ;)

AssyriskaFF 19-06-09 20:10

Ik las dit op Wikipedia

PwnageTool has more customization while QuickPwn is quicker and simpler, so you are less likely to lose data with QuickPwn. On the other hand, using only QuickPwn will mean that you cannot later unlock your iphone

Bedoelen ze hier een unlock met yellowsnow? Want ik wil in augustus wel mijn iPhone kunnen unlocken. Ik heb een T-mobile iPhone met sim-lock ( krijg unlock in augustus van T-mobile).

Welk programma moet ik nu gebruiken? QuickPwn of Pwnage Tool?

Ik weet niet welke tool ik de vorige keer heb gebruikt. Kun je dat nog ergens zien?

trevisnl 19-06-09 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arw (Bericht 302104)
Hallo,

Ik heb een vraag ik heb een 3g 16 gb van t mobile nog nooit iets mee gedaan, althans hij is origineel. OS 3.0 staat er op kan ik deze jailbreaken ?? en wat kan ik er dan extra mee ??

Ja deze kan je vanaf vandaag jailbreaken, als het goed is komt er vanavond iets uit zodat je dat helemaal zelf kunt doen; je moet de site; Dev-Team Blog volgen.. hier komt dat allemaal

je kunt hier spellen en handige programma's krijgen die normaal niet op de iphone staan...

ik zou het echt doen, het is aan te raden

adhd1001 19-06-09 20:11

je leest hier allemaal dingen over mensen die hun eigen custom firmware maken... kan ik dit ook als ik pwnage tool gedownload heb?

arw 19-06-09 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arw (Bericht 302104)
Hallo,

Ik heb een vraag ik heb een 3g 16 gb van t mobile nog nooit iets mee gedaan, althans hij is origineel. OS 3.0 staat er op kan ik deze jailbreaken ?? en wat kan ik er dan extra mee ??

Kan ik gewoon deze software gebruiken ???????


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:29.