iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36082-pwnage-3-0-voor-fw-3-0-verzameltopic.html)

francebramie 19-06-09 21:47

Ik denk dat we tot morgenochtend moeten wachten voor Quickpwn :(

r_klerks 19-06-09 21:48

Ik heb een orgineel 3G t-mobile met firmware 2.2.1
moet ik nu eerst normaal update naar 3.0 met itunes of kan ik met de jailbreak gelijk naar 3.0??
(me simlock mag erop blijven)

Timmeh_ 19-06-09 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matsipatatsi (Bericht 302510)
@IMario
Dit heb ik gedaan maar het blijft nog steeds een map.
maar de naam is nu wel 'IPhone1,1_3-1.ipsw'

Je zou een wit lego-steentje als icoontje moeten zien..

iMario 19-06-09 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matsipatatsi (Bericht 302510)
@IMario
Dit heb ik gedaan maar het blijft nog steeds een map.
maar de naam is nu wel 'IPhone1,1_3-1.ipsw'

Je moet er even voor zorgen dat hij niet uitgepakt word (Safari doet dit standaard na het downloaden).

sebastiaanram 19-06-09 21:49

hallo,

Doordat ik altijd met mario's custom firmware werkte, heb ik nu een iphone 2.2.1 met baseband 02.11.07. Hierdoor kan ik gemakkelijk unlocken met een unlock-sim.

Klopt het dat de custom firmware uit post #1 wederom de baseband niet upgrade?
Dus na installatie van die firmware kan je alsnog met de Unlock-sim werken?

Onwijs bedankt!

iMario 19-06-09 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door r_klerks (Bericht 302517)
Ik heb een orgineel 3G t-mobile met firmware 2.2.1
moet ik nu eerst normaal update naar 3.0 met itunes of kan ik met de jailbreak gelijk naar 3.0??
(me simlock mag erop blijven)

Lees post #1.

thoisie 19-06-09 21:49

Als ik mijn Iphone wil gaan unlocken met ultrasnow is het dan gewoon veilig om pwnage tool te gebruiken op dit moment of kan ik beter wachten. Want 't is me na al die berichtjes hier en op twitter van devTeam zelf nog niet echt duidelijk.

sandersoft 19-06-09 21:49

alle firmware links die ik probeer krijg ik error 1600

iMario 19-06-09 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sebastiaanram (Bericht 302521)
hallo,

Doordat ik altijd met mario's custom firmware werkte, heb ik nu een iphone 2.2.1 met baseband 02.11.07. Hierdoor kan ik gemakkelijk unlocken met een unlock-sim.

Klopt het dat de custom firmware uit post #1 wederom de baseband niet upgrade?
Dus na installatie van die firmware kan je alsnog met de Unlock-sim werken?

Onwijs bedankt!

De custom firmwares updaten je Baseband [i]niet/i].

MAAR! De oude Baseband praat niet tegen de nieuwe 3.0 firmware, dus de yellowsn0w unlock werkt dan niet. Over die unlocksims heb ik geen idee.

PS: Die firmwares zijn door leden van het forum gemaakt, niet door mij.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sandersoft (Bericht 302524)
alle firmware links die ik probeer krijg ik error 1600

Lees dit topic even door, is reeds voorbij gekomen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thoisie (Bericht 302523)
Als ik mijn Iphone wil gaan unlocken met ultrasnow is het dan gewoon veilig om pwnage tool te gebruiken op dit moment of kan ik beter wachten. Want 't is me na al die berichtjes hier en op twitter van devTeam zelf nog niet echt duidelijk.

Je kan nu gewoon PwnageTool gebruiken en later ultrasn0w gebruiken. Alleen heb ik geen idee of dat dan werkt met 3.0...

Je kan ook updaten naar 3.0 via iTunes en later jailbreaken met QuickPwn, dan ultrasn0w installeren.

Je hoeft iig niet bang te zijn dat je ergens naartoe upgrade wat niet simlockvrij gemaakt kan worden.

Inyigo 19-06-09 21:51

zal quickpwn vandaag nog uitkomen denken jullie? Want met dat custom snap ik niet ben beetje noob met iphone beginneling;p

Neefdave 19-06-09 21:51

Om het dan uit te sluiten, is er IEMAND? met windows t-mobile locked iphone die het WEL voor elkaar gekregen heeft?

Timmeh_ 19-06-09 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thoisie (Bericht 302523)
Als ik mijn Iphone wil gaan unlocken met ultrasnow is het dan gewoon veilig om pwnage tool te gebruiken op dit moment of kan ik beter wachten. Want 't is me na al die berichtjes hier en op twitter van devTeam zelf nog niet echt duidelijk.

Bij PwnageTool wordt de Baseband niet wordt geupdate, ik zou deze gebruiken ipv QuickPwn ;)

mauro101 19-06-09 21:52

2 verschillende costums geprobeert, in DFU maar allebij 'fout 1600'

sandersoft 19-06-09 21:53

Ik weet dat errorcode 1600 reeds meerdere keren voorbij gekomen zijn. heb ook andere oplossingen geprobeerd die op het forum staan. maar die helpen allemaal niet.

dikkedonder 19-06-09 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neefdave (Bericht 302531)
Om het dan uit te sluiten, is er IEMAND? met windows t-mobile locked iphone die het WEL voor elkaar gekregen heeft?


Ik heb van alles geprobeerd ( zelf een andere pc waar nog nooit iTunes op heeft gestaan geprobeerd ) maar niets lukt. het originele ipsw werkt overigs wel gewoon.

- DFU mode
- Restore mode
- Via itunes met een werkende originele firm

denk dat het toch wachten word op Quickpwn

patje26 19-06-09 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neefdave (Bericht 302531)
Om het dan uit te sluiten, is er IEMAND? met windows t-mobile locked iphone die het WEL voor elkaar gekregen heeft?

Mij lukt het niet...
Ik krijg als ik de costom fw installer het usb steckertje in beeld samen met het i-tunes logo. Wat doe ik fout???
En I-tunes blijft zeggen dat hij de iphone op herstel aan het voorbereiden is

freedox 19-06-09 21:55

jup het werkt niet. lame...

snap niet waarom het op mac dan wel zou werken.

pgorel 19-06-09 21:56

allen het is mij nu gelukt, ik heb een gesimlockte 3g 16gb van tmobile. Had er eerst 2.2 op staan gejailbreakt.

En heb hem nu ook geupdate naar 3.0. Kreeg eerst ook een error 1600 maar dat was omdat ik hem in dfu mode had staan. opnieuw gedaan in recovery mode en het ging perfect. Ben nu de backup aan het terug zetten. :D

dikkedonder 19-06-09 21:56

wat me opvalt in vergelijking met de originele firm is dat de iphone na het zwart worden van de 'reboot' door de herstel optie niet verder doorsstart naar het normale witte en vervolegsn zwarte scherm met apple logo en status balk.

Timmeh_ 19-06-09 21:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mauro101 (Bericht 302534)
2 verschillende costums geprobeert, in DFU maar allebij 'fout 1600'

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sandersoft (Bericht 302539)
Ik weet dat errorcode 1600 reeds meerdere keren voorbij gekomen zijn. heb ook andere oplossingen geprobeerd die op het forum staan. maar die helpen allemaal niet.

Vragen over deze foutmelding gelieve in de daarvoor aangewezen topics stellen (bijvoorbeeld deze)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patje26 (Bericht 302544)
Mij lukt het niet...
Ik krijg als ik de costom fw installer het usb steckertje in beeld samen met het i-tunes logo. Wat doe ik fout???
En I-tunes blijft zeggen dat hij de iphone op herstel aan het voorbereiden is

In DFU-mode restoren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:32.