verschil redsnow en pwnage tool? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) verschil redsnow (20 juni) en pwnage tool (19 juni)? functioneren beide hetzelfde? welke is het beste voor een 3G met simlock, als je het toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verschil redsnow en pwnage tool?
verschil redsnow (20 juni) en pwnage tool (19 juni)? functioneren beide hetzelfde? welke is het beste voor een 3G met simlock, als je het toestel alleen wil jailbreaken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met de PWnageTool kun je Cutom firmware bestanden maken en met RedSnow kun je een iPhone die met iTunes is geupdate naar de originele 3.0 Firmware jailbreaken en activeren.
Het eind resultaat is ongeveer gelijk (met de PWnageTool kun je iets meer instellen) maar werken op een andere manier. Ik zie dat je een 3G met FW 2.2 hebt, dus ik neem aan dat je YellowSnow gebruikt hebt om te unlocken. Is dit het geval dan zou ik nog even niet updaten naar 3.0. Dit zou ik pas doen als UltraSnow uitkomt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: pwnage Tool _3.1.3 dmg | arembromo | Jailbreak | 3 | 28-02-10 04:29 |
Alle iDevices: Pwnage Tool 2.0 - Verzameltopic | Michael | Jailbreak | 178 | 24-10-08 19:54 |
Pwnage tool vragen | rsvh | Archief | 1 | 31-07-08 10:49 |
iPhone 3G: [dringend]Pwnage tool. | sic139 | Unlock | 9 | 29-07-08 19:00 |
|
|