iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Alle iDevices: Handleiding Redsnow FW3.0? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36223-handleiding-redsnow-fw3-0-a.html)

rhome 25-06-09 15:39

He xionix, dat start uitvoeren en dan appdata werkt niet bij mij, weet je niet in welke map dat staat, want ik kan t niet echt vinden.

grs

goochelhaak 26-06-09 02:24

xionix bij mij erkt het ook niet alle mappen zijn leeg bij appdata

ButcherJF 26-06-09 07:48

In Vista staan ze hier: C:\Users\USERNAME\AppData\Roaming\AppleComputer\iTunes\iPhoneSoftwareUpdates. Zal in XP iets soortgelijks zijn.

Misschien moet je eerst nog aangeven dat je verborgen bestanden wilt weergeven: Extra/Mapopties/Weergave, vinkje bij Verborgen bestanden en mappen weergeven.

Patipod 26-06-09 12:06

Goede morgen allemaal,

Ik heb de volgende handleiding eens goed doorgenomen. En ik denk dat als je de stappen gewoon volgt een jailbreak best te doen is. Nu heb ik nog wat vragen waarvan ik hoop dat iemand mij daar een antwoord op kan geven. De eerste vraag is welke versie van iTunes ik moet gebruiken. Volstaat de laatste versie? Dan is het zo dat als ik mijn iPhone in iTunes aansluit ik uiteraard de melding krijg dat er een nieuwere fw versie voor mijn Iphone beschikbaar is. Wat moet ik hier nu doen. Uitvoeren of negeren? De rede dat ik dit vraag is namelijk omdat in het filmpje te zien is dat de fw versie op 3.0 staat. Dit terwijl in de handleiding onder stap 2 te zien is dat deze nog 2.0.1 is. De vorige keer heb ik mijn Iphone zonder problemen gejailbreakt met Quickpwn. Hieronder wat gegevens van mijn Iphone

Iphone 3G met T-Mobile simlock
FW 2.2 (5G77)

Michael 26-06-09 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patipod (Bericht 311406)
Goede morgen allemaal,

Ik heb de volgende handleiding eens goed doorgenomen. En ik denk dat als je de stappen gewoon volgt een jailbreak best te doen is. Nu heb ik nog wat vragen waarvan ik hoop dat iemand mij daar een antwoord op kan geven. De eerste vraag is welke versie van iTunes ik moet gebruiken. Volstaat de laatste versie? Dan is het zo dat als ik mijn iPhone in iTunes aansluit ik uiteraard de melding krijg dat er een nieuwere fw versie voor mijn Iphone beschikbaar is. Wat moet ik hier nu doen. Uitvoeren of negeren? De rede dat ik dit vraag is namelijk omdat in het filmpje te zien is dat de fw versie op 3.0 staat. Dit terwijl in de handleiding onder stap 2 te zien is dat deze nog 2.0.1 is. De vorige keer heb ik mijn Iphone zonder problemen gejailbreakt met Quickpwn. Hieronder wat gegevens van mijn Iphone

Iphone 3G met T-Mobile simlock
FW 2.2 (5G77)

Wij hebben ook een hele mooie Handleiding. Je kan gewoon updaten en de laatste versie van iTunes gebruiken.

Patipod 26-06-09 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 311415)
Wij hebben ook een hele mooie Handleiding. Je kan gewoon updaten en de laatste versie van iTunes gebruiken.

Michael,

Ik heb net een update gedaan naar 3.0. Moet ik nu nog steeds zoals beschreven in stap 6 van de handleiding een restore doen? Of is dit nu niet meer nodig.

Alvast bedankt
Patrick

Michael 26-06-09 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patipod (Bericht 311515)
Michael,

Ik heb net een update gedaan naar 3.0. Moet ik nu nog steeds zoals beschreven in stap 6 van de handleiding een restore doen? Of is dit nu niet meer nodig.

Alvast bedankt
Patrick

Nee dat hoeft niet

Tims 26-06-09 22:10

Ik heb een probleempje.

Mijn iphone heb ik gerestored naar 3.0 fw dan redsnow opgestart alles werkte perfect totdat de iphone zegt downloading jailbreak data en blijft hier vast lopen, blijft draaien maar niks gebeurt....terwijl redsnow zegt dat het voltooid is....

Iemand enige ideetjes?

Alvast bedankt

Michael 26-06-09 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tims (Bericht 311920)
Ik heb een probleempje.

Mijn iphone heb ik gerestored naar 3.0 fw dan redsnow opgestart alles werkte perfect totdat de iphone zegt downloading jailbreak data en blijft hier vast lopen, blijft draaien maar niks gebeurt....terwijl redsnow zegt dat het voltooid is....

Iemand enige ideetjes?

Alvast bedankt

Restoren en nog eens proberen

macmaccie 27-06-09 15:41

het is me uiteindelijk toch gelukt met jailbreacken met redsn0w, maar ik heb totaal geen kpn netwerk meer:eek: , wat moet ik doen?

Bij het opstarten van mijn iphone kan ik m wel activeren door m'n pincode in te voeren, maar het kpn netwerk is helemaal foetsie...:confused:

macmaccie 27-06-09 17:13

Ik heb m'n iPhone maar hersteld, en heb weer netwerkverbinding van kpn, en aan jailbreaken begin ik maar niet meer...

Jammer dat quickpnw niet meer komt, dat ging me altijd zonder problemen af:(

macmaccie 27-06-09 20:24

Ik heb toch nog 1 poging gewaagd, maar helaas het zelfde verhaal''geen netwerkverbinding met kpn''...:eek:

Wie ow wie kan me helpen :confused:

cwsmdb 27-06-09 22:52

heb je de pincode van je sim al uitgezet
wil ook wel eens helpen

macmaccie 27-06-09 22:54

ow ga ik dat proberen, en kun je m daarna weer instellen zonder problemen?

Bedankt voor de tip;)

cwsmdb 27-06-09 23:08

waarom zou je
je zet je telefoon toch nooit uit
ik zou het niet doen

macmaccie 27-06-09 23:11

Daar heb je eigenlijk wel gelijk in ;)

Ik ben inmiddels met de zoveelste poging bezig, en hopelijk gaat ie nu wel lukken :)

macmaccie 27-06-09 23:28

:confused:En bij deze is t nog niet gelukt :(

Na al die pogingen ga ik er maar mee kappen, dit is niks :( Helaas

ButcherJF 28-06-09 08:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmaccie (Bericht 312710)
:confused:En bij deze is t nog niet gelukt :(

Na al die pogingen ga ik er maar mee kappen, dit is niks :( Helaas

Je hebt een 3G? Dan is redsn0w (i.t.t. bij een 2G) alleen voor een jailbreak.
Om weer ontvangst/bereik te krijgen moet je hem ook nog unlocken, dat is toch echt wat anders. Gebruik daarvoor ultrasn0w, te vinden in Cydia.

Voor alle duidelijkheid: op de 2G is redsn0w draaien voldoende voor én de jailbreak én de unlock.
Op de 3G moet je eerst jailbreaken met redsn0w en daarna unlocken met ultrasn0w.

macmaccie 28-06-09 16:35

Bedankt voor de tip...

Ik heb een belgische iphone 3G.
En door een goede tip heb ik de orginele ipsw bestandje gebruikt, en t werkt met de kpn netwerk!!!

Ikke helemaal blij:D Bedankt xionix ;)

wouterstorre 28-06-09 18:11

ik heb mijn iphone 3g locked geupt naar 3.0.
nu heb ik alleen slide for emergency en herkent hij mijn simkaart niet meer...

iemand hier een oplossing voor?

ik kan er ook geen ipsw bestand van maken...
is er geen makkelijkere handleiding??
vond de vorige veel simpeler...
mocht iemand een simpele hebben betaal er gerust voor.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:35.