iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Redsn0w maar geen cydia (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/36232-redsn0w-maar-geen-cydia.html)

maxzim 20-06-09 17:54

Redsn0w maar geen cydia
 
Ik heb redsn0w gerund, maar er verschijnt geen cydia icoontje, weet iemand hier meer van?

Bordyl 20-06-09 19:39

Dit heb ik ook bij de eerste poging meegemaakt, probeer het gewoon nog eens. Bij mij hielp dat ;)

maxzim 20-06-09 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 304440)
Dit heb ik ook bij de eerste poging meegemaakt, probeer het gewoon nog eens. Bij mij hielp dat ;)

ik heb het al een paar keer geprobeerd, maar ik zal vrolijk verdergaan als dat toch heeft geholpen ;)
in ieder geval bedankt!

Hoort er trouwens (zoals ik gewend ben van Quickpwn) een icoontje op het scherm te staan, in de vorm van een ananas?
Want mijn scherm word alleen maar wit.

maltje 20-06-09 19:40

Je hebt het toch aangevilnkt in redsn0w?
IK mis enkel installer en daarom ook icy

john1979 20-06-09 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maltje (Bericht 304444)
Je hebt het toch aangevilnkt in redsn0w?
IK mis enkel installer en daarom ook icy

icy kan toch gewoon via Cydia gedownload worden.

Bordyl 20-06-09 19:44

Ik moest het wel maar 1 keer opnieuw doen, ik weet niet of 10 keer proberen veel helpt... Maar ja :)

maxzim 20-06-09 20:31

Ik heb cydia aangevinkt :P
maar het is nog altijd niet gelukt ..
ik heb ook al eens een restore geprobeerd ..

patje26 20-06-09 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 304451)
icy kan toch gewoon via Cydia gedownload worden.

Ik mis Icy ook nog....En ik zie hem niet in Cydia staan of doe ik ets verkeerd?
:confused:

ControlSje 20-06-09 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patje26 (Bericht 304531)
Ik mis Icy ook nog....En ik zie hem niet in Cydia staan of doe ik ets verkeerd?
:confused:

Je moet de RipDev repo eerst toevoegen in Cydia.

Dreissen 20-06-09 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maltje (Bericht 304444)
Je hebt het toch aangevilnkt in redsn0w?
IK mis enkel installer en daarom ook icy

Installer bestaat niet meer.

Bordyl 20-06-09 22:41

Net ook even Redsn0w geprobeerd, maar ook geen Cydiaicoon. Bah, niet zo erg. Kan ik niet veel meer misdoen ;) Je moet het positief bekijken ;)

maltje 20-06-09 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patje26 (Bericht 304531)
Ik mis Icy ook nog....En ik zie hem niet in Cydia staan of doe ik ets verkeerd?
:confused:


idd eerst ripdev bijvoegen in cydia en dan vind je het.
apt.ripdev.com


thnx

TheIndo 20-06-09 23:05

Ook geen icoontje hier..

Wat me opvalt:
Uploading ramdisk duurt maar een paar seconden.
Waiting device being jailbroken, duurt ook maar een paar seconden.
Daarna zegt redsn0w done, maar beelt blijft zwart??? Moet dit zo? Zo ja, hoelang? Ik heb hem na 10 minuten zelf weer opgestart. Was al bang dat hij gecrashed was!!

Bordyl 20-06-09 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheIndo (Bericht 304689)
Ook geen icoontje hier..

Wat me opvalt:
Uploading ramdisk duurt maar een paar seconden.
Waiting device being jailbroken, duurt ook maar een paar seconden.
Daarna zegt redsn0w done, maar beelt blijft zwart??? Moet dit zo? Zo ja, hoelang? Ik heb hem na 10 minuten zelf weer opgestart. Was al bang dat hij gecrashed was!!

Had ook na de jailbreak enkel een zwart scherm. Zelf afgzet en opgestart, maar geen cydia icoon. iPod is ook extreem traag, morgem maar ff restoren... Alles eraf, maar dat hoort erbij;)

TheIndo 20-06-09 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 304702)
Had ook na de jailbreak enkel een zwart scherm. Zelf afgzet en opgestart, maar geen cydia icoon. iPod is ook extreem traag, morgem maar ff restoren... Alles eraf, maar dat hoort erbij;)

Haha. Raar verhaal, maar:

Na vorig bericht. Eerst opnieuw opgestart. iPhone was al geactiveerd, maar nog niet gereigistreerd. Dus aangemeld als nieuwe iPhone (Niet terug gezet met oude reservekopie) Nogmaals geprobeerd, alles ging weer precies hetzelfde. Bijna iPhone door de kamer gegooid... Ging ff iets anders doen en opeens hoorde ik na 3-4 minuten het toestel en zag dat jailbreak bezig was en nu heb ik Cydia!! :D

nol48 20-06-09 23:42

na jailbreak geen mms meer ???? vreemd

Bordyl 21-06-09 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheIndo (Bericht 304710)
Haha. Raar verhaal, maar:

Na vorig bericht. Eerst opnieuw opgestart. iPhone was al geactiveerd, maar nog niet gereigistreerd. Dus aangemeld als nieuwe iPhone (Niet terug gezet met oude reservekopie) Nogmaals geprobeerd, alles ging weer precies hetzelfde. Bijna iPhone door de kamer gegooid... Ging ff iets anders doen en opeens hoorde ik na 3-4 minuten het toestel en zag dat jailbreak bezig was en nu heb ik Cydia!! :D

Heb net ontdekt dat iPod enkel traag was doordat ie 8 updates tegelijk aan het doen was :D, maar wat bedoel je met dat Cydiagedoe? Was hij ondertussen nog verbonden met de pc? Bij mij is ie al een uur fzo na het zwarte scherm los van de pc en nog steeds nix :(.

MaceNL 21-06-09 09:55

Ik heb het ook een paar keer geprobeerd maar ook Cydia bij mij hoor.

Ben benieuwd of ik het nou verkeerd doe, heb niks anders gedaan dan Bordyl

MILANS 21-06-09 10:18

geen cydia
 
Als ik de handleiding van iclarify netjes volg heb ik een schone gejailbreakte Iphone (3g), met cydia. Das dus ok. Echter, als ik dan een backup terug wil zetten lukt dat ook, maar, dan is cydia verdwenen....Hoe krijg ik het voor elkaar om mn 3g te jailbreaken met cydia erop en alle oude apps , instellingen en data....?

MILANS 21-06-09 10:46

gevonden!!
 
Even googelen heeft me toch nog de oplossing gebracht.....wel een oplossing die niet zo voor de hand lijkt te liggen, maar wel werkt: bij instellingen / algemeen naar beperkingen gaan; deze inschakelen en daarna weer uitschakelen. Voila; daar is Cydia weer in het SB !!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00.