Redsn0w maar geen cydia discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb redsn0w gerund, maar er verschijnt geen cydia icoontje, weet iemand hier meer van?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Redsn0w maar geen cydia
Ik heb redsn0w gerund, maar er verschijnt geen cydia icoontje, weet iemand hier meer van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit heb ik ook bij de eerste poging meegemaakt, probeer het gewoon nog eens. Bij mij hielp dat
|
|||
|
|||
Citaat:
in ieder geval bedankt! Hoort er trouwens (zoals ik gewend ben van Quickpwn) een icoontje op het scherm te staan, in de vorm van een ananas? Want mijn scherm word alleen maar wit. Laatst gewijzigd door maxzim; 20-06-09 om 20:46. Reden: extra aanvulling |
|
|||
|
|||
Je hebt het toch aangevilnkt in redsn0w?
IK mis enkel installer en daarom ook icy |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik moest het wel maar 1 keer opnieuw doen, ik weet niet of 10 keer proberen veel helpt... Maar ja
|
|
|||
|
|||
Ik heb cydia aangevinkt
maar het is nog altijd niet gelukt .. ik heb ook al eens een restore geprobeerd .. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Net ook even Redsn0w geprobeerd, maar ook geen Cydiaicoon. Bah, niet zo erg. Kan ik niet veel meer misdoen Je moet het positief bekijken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
idd eerst ripdev bijvoegen in cydia en dan vind je het. apt.ripdev.com thnx |
|
|||
|
|||
Ook geen icoontje hier..
Wat me opvalt: Uploading ramdisk duurt maar een paar seconden. Waiting device being jailbroken, duurt ook maar een paar seconden. Daarna zegt redsn0w done, maar beelt blijft zwart??? Moet dit zo? Zo ja, hoelang? Ik heb hem na 10 minuten zelf weer opgestart. Was al bang dat hij gecrashed was!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na vorig bericht. Eerst opnieuw opgestart. iPhone was al geactiveerd, maar nog niet gereigistreerd. Dus aangemeld als nieuwe iPhone (Niet terug gezet met oude reservekopie) Nogmaals geprobeerd, alles ging weer precies hetzelfde. Bijna iPhone door de kamer gegooid... Ging ff iets anders doen en opeens hoorde ik na 3-4 minuten het toestel en zag dat jailbreak bezig was en nu heb ik Cydia!! |
|
|||
|
|||
na jailbreak geen mms meer ???? vreemd
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook een paar keer geprobeerd maar ook Cydia bij mij hoor.
Ben benieuwd of ik het nou verkeerd doe, heb niks anders gedaan dan Bordyl |
|
|||
|
|||
geen cydia
Als ik de handleiding van iclarify netjes volg heb ik een schone gejailbreakte Iphone (3g), met cydia. Das dus ok. Echter, als ik dan een backup terug wil zetten lukt dat ook, maar, dan is cydia verdwenen....Hoe krijg ik het voor elkaar om mn 3g te jailbreaken met cydia erop en alle oude apps , instellingen en data....?
|
|
|||
|
|||
gevonden!!
Even googelen heeft me toch nog de oplossing gebracht.....wel een oplossing die niet zo voor de hand lijkt te liggen, maar wel werkt: bij instellingen / algemeen naar beperkingen gaan; deze inschakelen en daarna weer uitschakelen. Voila; daar is Cydia weer in het SB !!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 gejailbreaked maar geen cydia? | dotje1 | Jailbreak | 4 | 10-05-11 22:42 |
iPhone: Iphone 3G gejailbreakt maar geen cydia etc.? | Myzelf667 | Jailbreak | 0 | 29-07-10 17:24 |
iPhone: Na jailbreak 2g iphone via Redsn0w alleen nog maar Cydia op mijn springboard!! | dankersruud | Jailbreak | 0 | 07-07-09 00:11 |
iPhone: Jailbreak maar geen Cydia | Theoted | Jailbreak | 7 | 01-12-08 10:06 |
|
|