iphone4 gejailbreaked maar geen cydia? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal!, ik heb de instructies van deze site gevolgt om mijn iphone 4 4.3.3. te jailbreaken,hiervoor heb ik redsnow gebruikt zoals beschreven. In de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone4 gejailbreaked maar geen cydia?
hallo allemaal!,
ik heb de instructies van deze site gevolgt om mijn iphone 4 4.3.3. te jailbreaken,hiervoor heb ik redsnow gebruikt zoals beschreven. In de beschrijving stond dat redsnow me nog een scherm zou geven dat het cydia zou installeren, dit sloeg het over maar de rest, (het jailbreaken ging naar mijn idee goed) want het ging gewoond door. Ik denkend dat ik nu een gejailbreakte iphone had, maar nu is er naar mijn idee niks veranderd aan me iphone ik heb geen cydia of iets. Ik zag hier een eerdere topic over maar dat ging over een andere iphone versie en over blackrain maar die (volgens mij) is niet van toepassing voor 4.3.3. Kunnen jullie me helpen, mijn dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je bij redsnow wel aangevinkt de optie "Install Cydia" ?
|
|
|||
|
|||
alles ging goed met redsnow hij kan alles vinden enzo, maar dat scherm waar ik dat kan aanvinken slaat ie gewoon over, en voor de rest zegt ie dat alles successfull is enzo
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: gejailbreaked en geunlocked Iphone maar geen service | woutizle | Unlock | 7 | 16-05-10 00:45 |
Wel gejailbreaked maar geen cydia op iphone. | Boom01 | Archief | 5 | 20-01-10 00:11 |
Iphone gejailbreaked maar geen T-Moblile meer | michelz | Archief | 5 | 04-11-08 11:47 |
Net gejailbreaked met Quickpwn, maar kan nu geen installer vinden! | Vigoroso | Jailbreak apps en thema's | 16 | 18-08-08 23:06 |
|
|