Cydia Crash?? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn 3GS geüpdatet naar 4.3.3 en weer opnieuw gejailbreaked. Alles ging goed tijden het jailbreaken enzo. Cydia geïnstalleerd. Maar toen ik even ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia Crash??
Hallo,
Ik heb mijn 3GS geüpdatet naar 4.3.3 en weer opnieuw gejailbreaked. Alles ging goed tijden het jailbreaken enzo. Cydia geïnstalleerd. Maar toen ik even aan de gang wou gaan in mijn Cydia, zag ik dat de Cydia icoon wit was. Printscreen: http://oi55.tinypic.com/o0w1o3.jpg Als ik erop klik, crasht Cydia gelijk. Wat kan ik hieraan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je telefoon eerst via iTunes herstellen. Vervolgens opnieuw jailbreaken (vergeet geen backup te maken met APTbackup of PKGbackup voordat je herstelt). Ik heb hetzelfde probleem gehad en dit was de oplossing.
|
|
|||
|
|||
Oke, ga ik dat even proberen! Thanks!
|
|
|||
|
|||
euh, PKGbackup of APTBackup zonder Cydia, kan dat? Heb dus hetzelfde probleem. Bebrijp ik het goed dat je alle niet originele programma's uit de Appstore kwijt ben?
Thx |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Zwikker;672451niet originele programma's uit de Appstore[/QUOTE]
Wat bedoel je hiermee?
|
|||
|
|||
Apps die je bijvoorbeeld via Cydia aankoopt. Volgens mij ben je die kwijt na een herstel in iTunes. Toch?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die backup maak je met PKGbackup (een lijstje van tweaks en apps dat mee in de iTunes backup gaat) of PKGBackup (een backup van tweaks, setiings en apps in bv. DropBox). |
Labels |
crash, cydia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia crash | polmke | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-03-11 17:40 |
cydia crash | sanjay501 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 05-11-10 00:26 |
Cydia Crash | maltje | Jailbreak apps en thema's | 48 | 07-11-09 09:59 |
cydia crash! | b00n | Archief | 7 | 24-08-09 08:24 |
Cydia Crash | Louren | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-07-09 14:16 |
|
|