Cydia Crash discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Op mijn eerste generatie iPhone met firmware 3.0 werkt cydia al lange tijd niet meer. Ik heb het in eerste instantie zo gelaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia Crash
Hallo allemaal,
Op mijn eerste generatie iPhone met firmware 3.0 werkt cydia al lange tijd niet meer. Ik heb het in eerste instantie zo gelaten omdat ik Icy had, maar wil toch ook cydia graag werkend hebben. Ik heb het cydia.log bekeken, en voor elke keer dat ik cydia opstart staat daar het volgende in: Code:
dyld: Library not loaded: /System/Library/PrivateFrameworks/MessageUI.framework/MessageUI Referenced from: /Applications/Cydia.app/Cydia_ Reason: image not found Iemand tips hoe ik dit op kan lossen? Ik heb cydia al geherinstalleerd, zonder succes, vervolgens cydia verwijderd, iphone gereboot en weer geinstalleerd, ook dit zonder succes. Opnieuw firmware herstellen is wat mij betreft geen optie. Alvast bedankt voor het meedenken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
crash, cydia, cydia.log, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia Crash?? | xEVAx | Jailbreak | 6 | 10-05-11 22:43 |
Cydia crash | polmke | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-03-11 17:40 |
cydia crash | sanjay501 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 05-11-10 00:26 |
Cydia Crash | maltje | Jailbreak apps en thema's | 48 | 07-11-09 09:59 |
cydia crash! | b00n | Archief | 7 | 24-08-09 08:24 |
|
|