Net gejailbreaked met Quickpwn, maar kan nu geen installer vinden! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn iphone 3g gejailbreaked met QuickPwn, alles ging perfect en heb Cydia eropstaan.. Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net gejailbreaked met Quickpwn, maar kan nu geen installer vinden!
Ik heb net mijn iphone 3g gejailbreaked met QuickPwn,
alles ging perfect en heb Cydia eropstaan.. Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar via cydia, installer te installeren.. Ik heb het hele forum afgezocht maar ik kan het egt niet vinden.. Please help?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je in Cydia de "Community sources" installeerd zou je de Installer in Cydia moeten kunnen installeren.
Laatst gewijzigd door ControlSje; 18-08-08 om 18:36. |
|
||||
|
||||
anders moet je een andere firmware met cydia en installer instaleren
anders moet je deze instaleren: Michael's custom met Installer en Cydia (eest een backup van je iphone maken) succes
|
|||
|
|||
Whaaaaaa, heb net gejailbreaked, zou wel gek zijn om 't nog een keer te doen haha
Iemand anders nog een idee om installer te installeren? |
|
||||
|
||||
anders is er geen andere manier om installer te krijgen mischien dat jij een source vindt die wel werkt bij cydia maar de kans is klein
succes verder met je zoek tocht |
|
|||
|
|||
ik zou het lekker bij cydia laten, installer heeft (nog) niet echt veel te bieden en loopt veel vast na de nieuwe update
|
|
|||
|
|||
heb net mijn ook met QuickPwn gejailed, mar hoe moet ik nu men thema's enz veranderen?
Ik dl ze, maar vind niet of hoe ik ze kan laten werken? iemand een idee? Ben totaal nieuw op dit :/ |
|
||||
|
||||
je moet winterboard downloaden via cydia maar op welke firmware zit je
|
|
|||
|
|||
heb je winterboard?
@jeffrey k je was me net voor |
|
||||
|
||||
beter 2 die de zelfde tip geven dan 1
Laatst gewijzigd door jeffreyk; 18-08-08 om 21:37. |
|
|||
|
|||
ik zit op 2.01 firmware
heb net winterboard gdl, en nu zie ik het dat ik het kan veranderen, dus als ik dan via cydia thems en al dl, dan kan ik via die tool het activeren? Laatst gewijzigd door Twister; 18-08-08 om 21:37. |
|
||||
|
||||
ja dan moet je via winterboard die thema activeren door er 1 keer op te klikken en de andere thema moet je deactiveren door op de thema te klikken die je eerst had
en dan moet het lukken veel succes verder |
|
|||
|
|||
ok thx jeff, werkt prima nu, is er ook een mogelijkheid thema's en dergelijke er handmatig op te zetten? dus een achtergrond voor achter mijn icoons enz... ?
|
|
||||
|
||||
niet via winterboard zelf maar je kan wel die achtergrond weglaten van die thema ie je aangevinkt hebt(dus dan behouw je de achtergrond van die thema ervoor) je kan ook via de computer je eigen themas erop zetten (dan moet je openssh op je iphone hebben en moet je winSCH downloaden op je iphone
|
|
||||
|
||||
sorry winsch moet je downloaden op je pc en openssh moet je op de iphone downloaden
Succes |
|
|||
|
|||
ik heb in mijn winterboard een appje user wallpaper waarbij ik de wallpaper die ik gekozen heb in instellingen op mijn springboard heb staan..... dus gewoon je wallpaper die jij wilt instellen in je afbeeldingen stoppen, instellen als achtergrond en bij winterboard user wallpaper aanvinken Voila
|
|
||||
|
||||
Oja ik zie het nou ook staan sorry
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 gejailbreaked maar geen cydia? | dotje1 | Jailbreak | 4 | 10-05-11 22:42 |
kan maar geen passende gebruiksaanwijzing voor mijn iphone vinden! | bibi012 | iPhone algemeen | 32 | 29-11-10 00:43 |
iPhone 3G: quickpwn kan firmware niet vinden! | siwu | Unlock | 11 | 07-06-09 14:10 |
Installer.app kan geen host vinden | qazwsxedcrfvtgb | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-02-08 18:31 |
|
|