Leopard Aurora discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben bezig met het ontwikkelen van themes, Dit is mijn eerste theme dus ik wou eventjes weten of ik al die icoontjes juist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Leopard Aurora
Hey,
Ik ben bezig met het ontwikkelen van themes, Dit is mijn eerste theme dus ik wou eventjes weten of ik al die icoontjes juist heb genoemd,maar ik heb alleen een ipod touch. Op de ipod touch werkt dit perfect,ik wou gwn eventjes zien hoe die er uit zag op de iphone ( Er is heus geen risico aan verbonden hoor,hij is al op 3 ipod touches getest ) Je kan hem hier downloaden: RapidShare: Easy Filehosting (de folder LeopardAurora via ssh in Library/themes plaatsen,en dan kiezen via winterboard) Als je hem hebt geinsalleerd zou een screen welkom zijn,en commentaar natuurlijk ook |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ziet er wel aardig uit.
|
|||
|
|||
ik vind m mooi
doe je dat gewoon met photoshop of is er een speciaal programma voor ook?? lijkt mij ook wel leuk om eens te doen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De Gear4 SoundOrb Aurora of Bose | elisa9180 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 06-03-11 20:59 |
Aurora Feint II: Tower Puzzles, Floor 12 | Frog | iPhone Apps | 2 | 13-05-09 20:40 |
Handleiding aurora feint | raptile | iPhone Apps | 1 | 10-08-08 10:19 |
|
|