De Gear4 SoundOrb Aurora of Bose discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Welke zouden jullie kopen Bose of gear4. Ik weet niet welke de beste is. MVG mijn excuses voor de laatste 2 reacties...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De Gear4 SoundOrb Aurora of Bose
Welke zouden jullie kopen Bose of gear4. Ik weet niet welke de beste is.
MVG mijn excuses voor de laatste 2 reacties Laatst gewijzigd door elisa9180; 12-03-10 om 20:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
[quote=elisa9180;425751]Welke zouden jullie kopen Bose of gear4. Ik weet niet welke de beste is of welke ik moet kopen
MVG |
|
|||
|
|||
Welke zouden jullie kopen Bose of gear4. Ik weet niet welke de beste is of welke ik moet kopen
MVG |
|
|||
|
|||
bose omdat die kleine speakers erg high tech klinken in huiskamers of slaapkamers... lekkere bass
|
|
|||
|
|||
heb ik vandaag voor mijn dochter, die een ipod 4 Generation heeft gekregen voor haar verjaardag ook nog een gear4 SoundOrb Aurora gekocht. Blijkt dat is niet compatable is met de ipod 4 G ... hij zit er niet lekker in, waardoor het geluid niet goed door komt ... Hebben andere hier ook ook last van ... hebben ze tips ...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gear4 unity remote apple iphone | mathphone | iPhone algemeen | 0 | 11-04-11 15:20 |
Gear4 Icebox pro en een cradle/dock | TUX2K | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 27-10-08 13:03 |
|
|