Iphone carkit discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone gebruikers, Ik heb jullie advies nodig. Ik wil graag mijn iphone via de autoradio willen gebruiken om te bellen en als mp3 speler. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone carkit
Beste Iphone gebruikers,
Ik heb jullie advies nodig. Ik wil graag mijn iphone via de autoradio willen gebruiken om te bellen en als mp3 speler. Ik heb de volgende schema op inetrnet gevonden.(zie bijlage) Willen jullie dit bekijken en advies geven of dit gaat werken zoniet wat wel. Dus bellen+mp3speler+videoplayer Alvast bedankt, Emre |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom niet gewoon een autoradio aanschaffen met bluetooth. Dan kan je gewoon handsfree bellen en ook je MP3's streamen naar je autoradio. Werkt goed.
|
|||
|
|||
Ik heb zo'n originele systeem met navi. in mijn auto van Renault dus deze optie valt af.
Maar bedankt voor je inbreng |
|
|||
|
|||
Daar zitten heel veel draadjes aan die HF kunnen oppikken van de iPhone.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone CARKIT - Nokia Display Carkit CK-15W | levindenboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 07-01-14 21:42 |
BT carkit en iPhone | pebro | iTunes | 97 | 21-03-11 20:47 |
Carkit naar Carkit probleem | herda | iPhone algemeen | 0 | 07-02-11 10:17 |
iPhone 4 | TomTom carkit | Verschijning | iPhone accessoires en onderdelen | 32 | 25-08-10 21:54 |
IPhone & BT Carkit | RsOwner | iPhone algemeen | 5 | 24-09-09 18:15 |
|
|