Handleiding aurora feint discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er ergens een handleiding beschikbaar? ik snap niets van blueprints enzo. wat doet precies wat en hoe verkrijg je het? In het spel wordt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Handleiding aurora feint
Is er ergens een handleiding beschikbaar?
ik snap niets van blueprints enzo. wat doet precies wat en hoe verkrijg je het? In het spel wordt ook niet verteld wat nu precies de bedoeling is en hoe je, je specials ontvangt/verdient. Alvast bedankt! P.S. het is wel een verslavend cool spel, ook al snap ik het niet helemaal hahaha
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
er bestaat een forum met een redelijke faq: Aurora Feint - Home
Als je een nieuw level bereikt hebt door te 'minen' komen meer blueprints en magicbooks beschikbaar; je kan deze zien als bouwplannen voor nieuwe vaardigheden. Na het kopen van een bouwplan moet je de bijbehorende puzzel of uitdaging aangaan om ook echt de vaardigheid te verkrijgen. Deze helpen je dan weer om effectiever te 'minen'. Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aurora Feint II: Tower Puzzles, Floor 12 | Frog | iPhone Apps | 2 | 13-05-09 20:40 |
|
|