quickpwn kan firmware niet vinden! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn quickpwn kan geen firmware vinden die ik gedownload heb(zipfile). 2.2 firmware, hij kan alleen die vinden van itunes 2.2.1 maar die wil ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
quickpwn kan firmware niet vinden!
mijn quickpwn kan geen firmware vinden die ik gedownload heb(zipfile).
2.2 firmware, hij kan alleen die vinden van itunes 2.2.1 maar die wil ik niet iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders kan je hier uit de wiki een firmware downloaden! Succes |
|
||||
|
||||
Je moet het bestand hernoemen van .zip naar .ipsw (rechtsklikken op het bestand/Naam wijzigen).
|
|||
|
|||
de oorspronkelijk bestand heet iPhone1,1_2.2_5G77_Restore dus ik heb .ipsw agter geplakt. maar ik heb nog niet uitgepakt , als ik het uitpakt kan quickpwn die bestanden nog steeds niet vinden . btw me iphone staat 2.2.1 firmware op. maar nu is die locked kan niet eens meer naar binnne.
|
|
||||
|
||||
Je moet het ook niet uitpakken, hernoemen (indien nodig) is voldoende.
|
|
|||
|
|||
dus de naam alles weghalen en .ipsw plakke? maar dat heb ik ook gedaan maar lukt niet, kan je misschien je msn via prive berigt sture zodat we via msn verder kunnen afhandelen, is veel handiger vind ik.
|
|
||||
|
||||
Sorry, maar via MSN begin ik niet aan. Via het forum hebben anderen er wellicht ook iets aan.
Je bestand moet zo heten: iPhone1,2_2.2_5G77_Restore.ipsw. Ik zie nu ook net dat je de verkeerde firmware hebt gedownload, die is voor de eerste generatie iPhone. Volgens je profiel heb je een 3G, geen wonder dat QuickPwn er niks mee kan..... Zoek even naar het juiste bestand, met het '2'-tje ipv de '1'. |
|
|||
|
|||
ik heb de goeie firmware gedownload maar quickpwn kan het nog steeds niet vinden. Dus bij browse wanneer ik het moet opzoeken, kan ik die firmware niet trugvinden bij bureablad. egt raar. want die bestand is gewoon verborgen, en ik kan via bij browse niet vinden, maar tog staat het gewoon bij mijn bureablad.
trouwens, als ik firmware gedownload heb is het altijd zip bestand, ik krijg het niet in een blokje veranderd. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 05-06-09 om 21:08. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Even de zip extensie verwijderen.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Zoals Michael zegt de zip extensie verwijderen Dan zou het zonder probleem moeten werken.
|
||||
|
||||
heb je nog hulp nodig ?? stuur me maar een priveberichtje op dit forum zal ik je wel helpen evt via msn
|
|
|||
|
|||
thanks iedereen, ik heb het gejailbreak. Maar jammer genoeg kan ik niet bellen en ik kan me bootloader niet downgrade, want ik heb een baseband 5.9. Dus weet iemand misschien wanneer devteam een nieuwe release maakt voor 2.2.1 firmware te unlocke voor belle?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtones kan ik niet vinden. | Berrie | Ringtones en Wallpapers | 6 | 18-12-09 17:07 |
Net gejailbreaked met Quickpwn, maar kan nu geen installer vinden! | Vigoroso | Jailbreak apps en thema's | 16 | 18-08-08 23:06 |
kan oktoprep niet vinden | truckdiver | Unlock [archief] | 11 | 06-02-08 20:04 |
Mac OS X: Kan de Kalender niet vinden | snuitje74 | Desktop-applicaties | 4 | 30-01-08 14:02 |
Kan mappen niet vinden. | stephenvis | Archief | 0 | 22-11-07 00:18 |
|
|