iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/)
-   -   iPhone 3G: quickpwn kan firmware niet vinden! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f66/unlock/34985-quickpwn-firmware-niet-vinden.html)

siwu 05-06-09 00:57

quickpwn kan firmware niet vinden!
 
mijn quickpwn kan geen firmware vinden die ik gedownload heb(zipfile).
2.2 firmware, hij kan alleen die vinden van itunes 2.2.1 maar die wil ik niet iemand tips?

Tijn1 05-06-09 04:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siwu (Bericht 291949)
mijn quickpwn kan geen firmware vinden die ik gedownload heb(zipfile).
2.2 firmware, hij kan alleen die vinden van itunes 2.2.1 maar die wil ik niet iemand tips?

Uitpakken werkt niet? Het moet een ispw bestand zijn, zo'n lego blokje, staat er in je browser niet ergens aangevinkt automatisch uitpakken?

Anders kan je hier uit de wiki een firmware downloaden!

Succes

ButcherJF 05-06-09 06:56

Je moet het bestand hernoemen van .zip naar .ipsw (rechtsklikken op het bestand/Naam wijzigen).

siwu 05-06-09 15:39

de oorspronkelijk bestand heet iPhone1,1_2.2_5G77_Restore dus ik heb .ipsw agter geplakt. maar ik heb nog niet uitgepakt , als ik het uitpakt kan quickpwn die bestanden nog steeds niet vinden . btw me iphone staat 2.2.1 firmware op. maar nu is die locked kan niet eens meer naar binnne.

ButcherJF 05-06-09 16:18

Je moet het ook niet uitpakken, hernoemen (indien nodig) is voldoende.

siwu 05-06-09 17:18

dus de naam alles weghalen en .ipsw plakke? maar dat heb ik ook gedaan maar lukt niet, kan je misschien je msn via prive berigt sture zodat we via msn verder kunnen afhandelen, is veel handiger vind ik.

ButcherJF 05-06-09 18:56

Sorry, maar via MSN begin ik niet aan. Via het forum hebben anderen er wellicht ook iets aan.

Je bestand moet zo heten: iPhone1,2_2.2_5G77_Restore.ipsw.

Ik zie nu ook net dat je de verkeerde firmware hebt gedownload, die is voor de eerste generatie iPhone. Volgens je profiel heb je een 3G, geen wonder dat QuickPwn er niks mee kan..... Zoek even naar het juiste bestand, met het '2'-tje ipv de '1'.

siwu 05-06-09 19:28

ik heb de goeie firmware gedownload maar quickpwn kan het nog steeds niet vinden. Dus bij browse wanneer ik het moet opzoeken, kan ik die firmware niet trugvinden bij bureablad. egt raar. want die bestand is gewoon verborgen, en ik kan via bij browse niet vinden, maar tog staat het gewoon bij mijn bureablad.

trouwens, als ik firmware gedownload heb is het altijd zip bestand, ik krijg het niet in een blokje veranderd.

Michael 05-06-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siwu (Bericht 292151)
ik heb de goeie firmware gedownload maar quickpwn kan het nog steeds niet vinden. Dus bij browse wanneer ik het moet opzoeken, kan ik die firmware niet trugvinden bij bureablad. egt raar. want die bestand is gewoon verborgen, en ik kan via bij browse niet vinden, maar tog staat het gewoon bij mijn bureablad.

trouwens, als ik firmware gedownload heb is het altijd zip bestand, ik krijg het niet in een blokje veranderd.


Even de zip extensie verwijderen.

Pascal717 05-06-09 21:37

Zoals Michael zegt de zip extensie verwijderen :) Dan zou het zonder probleem moeten werken.

trimix 06-06-09 00:02

heb je nog hulp nodig ?? stuur me maar een priveberichtje op dit forum zal ik je wel helpen evt via msn

siwu 07-06-09 13:10

thanks iedereen, ik heb het gejailbreak. Maar jammer genoeg kan ik niet bellen en ik kan me bootloader niet downgrade, want ik heb een baseband 5.9. Dus weet iemand misschien wanneer devteam een nieuwe release maakt voor 2.2.1 firmware te unlocke voor belle?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:19.