Na jailbreak 2g iphone via Redsn0w alleen nog maar Cydia op mijn springboard!! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo, Ik heb redsn0w jailbreak gedaan via jullie handleiding, maar nu heb ik dus alleen nog maar cydia op mijn iphone staan. het beeldscherm is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na jailbreak 2g iphone via Redsn0w alleen nog maar Cydia op mijn springboard!!
Yo,
Ik heb redsn0w jailbreak gedaan via jullie handleiding, maar nu heb ik dus alleen nog maar cydia op mijn iphone staan. het beeldscherm is ook erg donker. help? edit: NL KPN in de bovenbalk met vol bereik! Cydia gewoon dingen kunnen downloaden! Laatst gewijzigd door dankersruud; 07-07-09 om 00:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start alleen nog maar op in safe modr | koekjedebij | Archief | 3 | 12-04-11 11:31 |
iPhone: Jailbreak verwijderd maar nog steeds Cydia? | Rickyoo | Jailbreak | 9 | 06-10-09 22:55 |
Iphone 3g, alleen nog maar noodoproep kunnen voeren | alachbaklava | iPhone algemeen | 4 | 04-10-08 20:11 |
Kan alleen nog maar bellen met mijn headset | ILIKE | iPhone algemeen | 5 | 11-07-08 11:22 |
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen | Joycejew | iPhone algemeen | 0 | 18-01-08 22:47 |
|
|