iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb vandaag - na erg veel problemen met GSM.nl - dan eindelijk mijn iPhone gekregen per koerier. Probleem.. eerst zei de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen
Beste mensen,
Ik heb vandaag - na erg veel problemen met GSM.nl - dan eindelijk mijn iPhone gekregen per koerier. Probleem.. eerst zei de telefoon steeds dat de SIM gelockt was, dat was me nog gelukt te verhelpen. Toen ik daarna de iPhone aan mijn iTunes aansloot, zei iTunes dat ik een niet geauthoriseerde SIM-kaart heb. Daarna mijn iPhone uit gedaan en weer aan, maar nu wil 'ie helemaal niks meer!! Hij zegt: insert an unlocked and valid SIM to activate iPhone. Als ik die invoer, kan ik alleen nog maar emergency calls plegen. Help? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word | ndl | Ringtones en Wallpapers | 10 | 26-08-16 12:28 |
iphone start alleen nog maar op in safe modr | koekjedebij | Archief | 3 | 12-04-11 11:31 |
Na herstellen 3g alleen nog noodoproepen | devned | Archief | 5 | 12-11-08 22:31 |
Hepl help kan alleen noodoproepen doen | XFA | Archief | 3 | 16-08-08 16:19 |
Kan alleen nog maar bellen met mijn headset | ILIKE | iPhone algemeen | 5 | 11-07-08 11:22 |
|
|