ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Een raar probleem, vanmiddag deed mijn iphone het prima, ik werd gebeld en ik hoorde mijn ( zelfgemaakte) ringtone, maar als ik nu gebeld word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word
Een raar probleem, vanmiddag deed mijn iphone het prima, ik werd gebeld en ik hoorde mijn ( zelfgemaakte) ringtone, maar als ik nu gebeld word gaat alleen de trilfunctie. Geprobeerd om opnieuw mijn ringtones in te stellen, speelt prima als ik ze aanvink, ook de standaardringtones, maar als ik mijn eigen nummer bel, ( met andere telefoon) krijg ik alleen maar de trilfunctie. Phone uit en aanzetten helpt ook niet....Ook de standaardringtones doen het na het instellen niet. Wie o wie heeft de oplossing??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al een reset geprobeerd? Uitzetten door beide knoppen ingedrukt te houden en als hij dan weer aanspringt gelijk alles loslaten anders staat hij in restore mode.
Als dat niet helpt kun je proberen alle settings te reseten door "Herstel alle instellingen" in "Instellingen|Algemeen|Stel opnieuw in" te selecteren. Meestal helpt 1 van de 2 oplossingen. Laatst gewijzigd door ControlSje; 06-07-08 om 00:23. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tips, helaas helpen ze beide niet !! Weet je misschien nog iets anders??
|
|
||||
|
||||
heb je niet de switch op de zijkant van je iphone omgezet??
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)
|
||||
|
||||
even een oud topic bumpen (beter dan een nieuwe aanmaken toch)
ik heb een iPhone met 2.2 gejailbreaked alleen trilt hij niet meer.. ook niet als ik dat knopje aan de zijkant om-zet naar de stille stand.. trillen staat wel aan bij instellingen.. help? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zit met precies hetzelfde probleem. Mute en volume staan echt goed, heeft iemand a.u.b. de oplossing
|
|
|||
|
|||
Moet je je ipod even openen en daar het geluid hoger zetten ik heb dat probleem ook al paar keer gehad.
Hoe het kan vraag me niet want alles staat gewoon over al open, alleen als ik bij de ipod ging kijken zag ik dat het geluid daar uit stond. Hopelijk is het nu op gelost... |
|
||||
|
||||
ha! dat is ém dus er zit boven de volumeknop nog een piepkleinknopje! Jeetje ik had alles al geprobeerd resetten, fabrieksinstellingen, weggooien.
Thnx! |
|
|||
|
|||
geen beltoon meer
Dat één zo'n klein rotknopje me zo lang heeft laten zoeken! Bedankt voor de gouden tip, voor mij is het probleem óók opgelost, thnx!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help!! mijn beltegoed( minuten) verdwijnen zelfs als er niet gebeld word!! | macHJ | iPhone algemeen | 10 | 28-04-09 15:07 |
Iphone gaat niet aan, maar word wel als usb apparaat ontdekt | Drinkyoghurt | Unlock [archief] | 39 | 25-06-08 13:31 |
iPhone ringtones doen het niet via speaker, wel via headphones | Jellevdwerff | Ringtones en Wallpapers | 0 | 08-04-08 20:10 |
(1.1.3.-3 DEV) custom ringtones doen het niet | rocksnor | Ringtones en Wallpapers | 1 | 07-02-08 23:13 |
iPhone kan alleen nog maar noodoproepen doen | Joycejew | iPhone algemeen | 0 | 18-01-08 22:47 |
|
|