//

FW3.0 Jailbreak + Unlock met RedSnow

FW3.0 Jailbreak + Unlock met RedSnow discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja, ik weet het. Het een en ander hierover is al gecommuniceerd. Het is mogelijk. Mijn vraag heeft alleen met betrekking tot de waarsschuwing i.v.m. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-06-09, 12:16
Mu-c Mu-c is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard FW3.0 Jailbreak + Unlock met RedSnow

Ja, ik weet het. Het een en ander hierover is al gecommuniceerd. Het is mogelijk.

Mijn vraag heeft alleen met betrekking tot de waarsschuwing i.v.m. yellowsn0w. Ik had voor de update naar FW3.0 - FW 2.2.1 en de niet softwarematig te unlocken baseband. Echter, dit wist ik pas NA dat ik yellowsn0w had geinstalleerd.

Deze heeft uiteindelijk niet gewerkt zoals we allemaal al weten maar nu is mijn vraag: kan ik mijn iPhone FW3.0 nu met redsn0w jailbreaken + unlocken ondanks (mislukt) yellowsn0w of is de installatie van yellowsn0w op vorige FW voldoende om nu niet te werken met redsn0w en dus te moeten wachten op Ultrasn0w?

Hoor graag snel van jullie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 4.2.1 Jailbreak met Redsnow 4.2.1, blijft nu op Recovery Wollie85 Jailbreak 0 12-12-10 19:46
iPhone 3G: Jb via redsnow en unlock nu met?? jcpearl Unlock 1 17-04-10 15:02
Jailbreak op nieuwe 3GS dmv windows met FW3.01 devierde Archief 12 04-09-09 23:25
Alle iDevices: Handleiding Redsnow FW3.0? DirkS Jailbreak 103 28-07-09 07:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.