springboard crashed in 3.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heb nu al een paar dagen het probleem dat als ik mijn iphone wil gebruiken dat het springboard crashed met os 3.0... heb eerst 3.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
springboard crashed in 3.0
heb nu al een paar dagen het probleem dat als ik mijn iphone wil gebruiken dat het springboard crashed met os 3.0...
heb eerst 3.0 geupdate via itunes. en dan redsnow zijn werk laten doen met de custom vanop iclarified.. weet er iemand een oplossing ? thx op voorhand ace |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
ok zal het dan zo is proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springboard crashed steeds | Sample86 | iPhone algemeen | 1 | 30-12-10 15:45 |
Installer crashed | Buzz | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 19:54 |
Iphone crashed?!? | gigi-2 | Unlock [archief] | 5 | 21-03-08 10:03 |
independence crashed | jillp | Archief | 0 | 24-01-08 13:00 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|