jailbreaken 3.0.1 heb alles geprobeerd maar wil niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen! Nog steeds geen mazzel dus..... Probeer dit eens, iPhone van de kabel en uitzetten. iTunes openen, stekkerte weer in de iPhone terwijl je de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Goeiemorgen!
Nog steeds geen mazzel dus..... Probeer dit eens, iPhone van de kabel en uitzetten. iTunes openen, stekkerte weer in de iPhone terwijl je de homebutton ingedrukt blijft houden. Deze ingedrukt houden totdat de iPhone in het schempje gaat van het kabeltje en het iTunes logo (zal bij jou dus dat ettertje zijn ) en als het goed is herkent iTunes hem als zijnde een iPhone die in de herstelmodus staat. Herstellen met de firmware uit deze handleiding https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html En als het lukt jailbreak en unlock, staat ook onder bovenstaande link. Nou hopen dat het nu lukt.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het blijft hangen op reboot, dan moet je gewoon je usb kabel " SNEL " eruit halen en weer erin stoppen.. Het zal verder gaan met de unlock procedure. ----- Laatst gewijzigd door duifje007; 13-08-09 om 23:57. Reden: update onderwerp |
|
|||
|
|||
iemand nog tips als het niet lukt met de tip van Duifje?
|
|
|||
|
|||
Nee, dat is hoe het gaat. Ik heb er gister nog 2 gedaan, en ik doe aardig wat iPhones.
Redsn0w zegt 2 keer waiting for reboot, de eerste keer is het maar een seconde en gaat hij verder, en vervolgens zegt Redsn0w nog een keer waiting for reboot en blijft hij hangen. Dan snel de stekker eruit en er weer in, en hij gaat verder. Citaat:
Die moet geen errors opleveren in iTunes. Doet hij dat wel, doe dan het volgende: PwnageTool downloaden, de knop DFU bovenin gebruiken, iPhone in DFU zetten, en dan proberen een ORIGINELE 3.0.1 erop te zetten. Nu heb je een iPhone die klaar is om te redsn0wen. Dat kan toch niet fout gaan? Laatst gewijzigd door Thaan; 13-08-09 om 13:15. |
|
|||
|
|||
ik probeer het nu.
Ik heb zojuist mn iPhone gerestored. 3.01 staat er nu op. Alle stappen doorloppen (met behulp van Redsnow 0.8 en Phone1,1_3.0_7A341_Restore.ipsw) Redsnow hangt nu op "waiting for reboot".... Ik heb de kabel er snel uitgehaald en teruggestopt... Maar er gebeurt niks.. Hoelang zou het moeten duren, ongeveer? Ik weet nu al dat als ik de opstart procedure nu opnieuw zou doen, Redsnow doorgaat met de installatie (dat heb ik gister al een paar keer geprobeerd) maar de iPhone is niet gejailbreaked daarna... help?! |
|
|||
|
|||
het gekke is dat de iPhone wel in iTunes verschijnt... albeit in recovery mode...
|
|
||||
|
||||
Staat dat je een 3G hebt en je hebt de firmware voor de 2G gebruikt?
Probeer deze eens....https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html en dan degene voor de 3G.... |
|
|||
|
|||
zou dat het dan zijn?! wow... wat suf...
ik download 'm nu en laat het zo wel weten! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hoppaa! dat was'm!
dank jullie wel voor de oplettendheid en hulp! |
|
||||
|
||||
mooi! Have fun!
|
|
||||
|
||||
hij is inmiddels werkend. Heb het op een andere pc gedaan en dat was in 10 minuten gedaan. Krijg alleen mn .ipa´s er niet meer op.
oplossing al gevonden. Alles er af gegooid bij programma´s en er weer opnieuw opgezet. Dit werkt prima
eilandbewoner Laatst gewijzigd door Maus078; 14-08-09 om 00:44. |
|
|||
|
|||
Thanks, de usb er heel even uit en er weer in helpt!
|
|
|||
|
|||
ik heb egt alles al geprobeerd en hij blijft maar hangen op waiting for reboot ik word er nu wel een beetje gek van wat kan ik nog meer proberen ik weet het niet meer oudere redsn0w's heb ik ook al geprobeerd andere firmware ook al geprobeerd stekker erin eruit ook al geprobeerd ik heb de handleiding van michael gevolgt
wie o wie weet de oplossing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen | pdewildt | iPhone algemeen | 1 | 23-05-11 10:17 |
iPhone: Is iphone 4 met 4.2.1 versie te jailbreaken? HELP A.U.B. heb alles geprobeerd. | betul | Jailbreak | 4 | 07-01-11 11:38 |
iPhone: Iphone 3g 3.1.3 wil maar niet jailbreaken | abadii | Jailbreak | 7 | 25-11-10 18:10 |
Iphone reboot constant maar alles al geprobeerd | bollemp3 | iPhone algemeen | 0 | 11-06-10 19:13 |
Help! Heb alles geprobeerd, maar blijft in recovery mode | Lisanka | Archief | 1 | 12-08-08 13:56 |
|
|