iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) k heb dus sinds 3 dagen een iphone 3G S gisteren probeerde ik hem te herstellen met itunes alles werkte tot er een error op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer
k heb dus sinds 3 dagen een iphone 3G S gisteren probeerde ik hem te herstellen met itunes alles werkte tot er een error op kwam (onbekende fout 1601) sinds dan ligt mijn iphone uit en kan ik niks meer mee doen er komt geen apple logo op dfu-mode lukt niet
help help help (en zet hier nu geen slot op want ik bekeek al miljoenen forums) Laatst gewijzigd door andres666; 17-08-09 om 10:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Aan de oplader hangen voor paar uurtjes en af en toe even een reset proberen met HOME+POWER ingedrukt 15-40 sec. Als dat niet werkt terug naar de winkel.
|
|
|||
|
|||
ben ik mijn garantie kwijt als ze zien dat hij ge jailbreakt was
plus mijn baterij was voledig op geladen ik denk 97% Laatst gewijzigd door iMario; 16-08-09 om 19:08. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan ik m'n iphone niet in dfu mode zetten zonder knoppen
|
|
|||
|
|||
Als je verbinding met iTunes hebt is dat zonder knoppen niet meer nodig...
|
|
|||
|
|||
ik heb geen verbinding niks het is net of er geen baterij in zit
diegene die mij helpt wil ik zelfs een itunes giftkaart geven Laatst gewijzigd door andres666; 16-08-09 om 22:10. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
volgens mij kun je de 3gs ook niet jailbreaken met redsnow!!!!!
https://forum.iculture.nl/f14/i...-x-fw-3-x.html |
|
||||
|
||||
Zet je iPhone even in DFU (DFU werkt altijd). Daarna herstel je in iTunes; bij een fout druk je meteen weer op Herstellen. Na de herstel gebruik je redsn0w 0.8 voor de jailbreak. Mocht je een unlock nodig zijn, installeer dan ultrasn0w in Cydia (repo: repo666.ultrasn0w.com).
Topic verplaatst naar Jailbreak. PS: @ TS: Gebruik voortaan eventjes de Edit/MQuote-knop.
|
|||
|
|||
de dfu werk niet meer bij mij ik denk dat mijn moeder bord volledig af ligt
|
|
|||
|
|||
een collega van mij had ook problemen met zijn iphone met JB na een week terug zonder problemen en kosten dus succes
|
|
|||
|
|||
Ach niks aan de hand... Laat je batterij leeglopen en sluit hem weer aan. Je telefoon is in een toestand waarin de firmware hersteld werd. Ergens in dit proces beland de telefoon in een toestand waarin geen verbinding meer is met de computer. Als je je telefoon leeg laat lopen en vervolgens weer aansluit dan weet ik voor 99 procent zeker dat hij weer verschijnt in je itunes en recovery mode. Probeer maar. Suc6
|
|
|||
|
|||
@ Topic-Starter:
Is je probleem nu opgelost? Ik wil de mijne vanavond gaan jailbreaken maar als ik het zo lees, is dat niet echt veilig.. danwel dat de kans er sowieso aanwezig is dat het heel fout gaat.. |
|
|||
|
|||
Wil je even laten weten of jou probleem is opgelost. Dan weet ik dat hier ook een oplossing voor is voordat ik aan dit avontuur begin
|
Labels |
3.0.1, dood, iphone 3g s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3GS ipod app doet niks meer | petersmichiel | iPhone Apps | 1 | 05-12-10 17:28 |
iPhone: 3GS 16 Gb doet niks meer | bertbig | Jailbreak | 2 | 26-10-10 17:24 |
Iphone doet niks meer reset werkt niet | Nickspie | iPhone algemeen | 14 | 23-02-10 14:02 |
Iphone 3gs op zwart en doet niks meer | jeffrey100 | iPhone algemeen | 4 | 18-10-09 16:03 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
|
|