redsnow opent niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het downloaden van redsn0w, krijg ik dit programma niet geopend. Krijg 3 read me files en 1 "file" met benaming redsn0w. Het icoontje lijtk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
redsnow opent niet
Na het downloaden van redsn0w, krijg ik dit programma niet geopend. Krijg 3 read me files en 1 "file" met benaming redsn0w. Het icoontje lijtk op een scherm.
Hij vraagt telkens om te browsen, maar weet niet wat hij hier mee bedoeld. Krijg helemaal niet de stappen die ik zou moeten uitvoeren. Zit nu al enkele uren dit forum af te zwerven zonder resultaat. Kan aub IEMAND mij helpen. Heb een Iphone van de eerste generatie van Amerika, die nu geupload is naar 3.0. Maar natuurlijk vind hij geen netwerk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Redsnow unlocked je telefoon ook niet, als ik het goed heb, het voert alleen een jailbreak uit.
|
|||
|
|||
Download ultrasn0w uit cydia uit deze repo; repo666.ultrasn0w.com (met een nul geen o)
|
|
|||
|
|||
ander probleem pfff
na het downloaden van firmware en het herstellen van mijn iphone. Krijg ik de melding van Itunes dat mijn sim niet ondersteund wordt???????
wat nu gedaan???? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App opent niet | nellis | Jailbreak apps en thema's | 3 | 05-03-13 02:59 |
Camera opent niet | Holten | iPhone algemeen | 3 | 07-08-10 17:43 |
I tunes opent niet | MissEvy | Archief | 3 | 31-08-09 16:21 |
Programma opent niet | ChristianS | iPhone Apps | 3 | 07-08-09 23:26 |
camera opent niet | Tim14ww | iPhone algemeen | 7 | 08-07-09 18:44 |
|
|